Hvor hulen kom de lige fra ?
Øv - ungerne er nu 24 dage gamle - og de to, jeg var sikker på, skulle være chokolade viser sig desværre at være sølvsorte :?
De er i løbet af de seneste dage blevet noget mørkere i farven, så jeg måtte lige alliere mig med Pia
De er nu meget smukke alliegevl begge to - og satin - så hannen beholder jeg
De er i løbet af de seneste dage blevet noget mørkere i farven, så jeg måtte lige alliere mig med Pia

De er nu meget smukke alliegevl begge to - og satin - så hannen beholder jeg

Mange hilsner fra Jeanne.
sølvsorte??? og satin!?
GRRR hvorfor nu!
havde det været til december du fik en sølvsort hun - så havde jeg været der.. men nu! :x
typisk!
jeg synes det er snyd! jeg vil også have sølvsort! :lol: men det passer bare slet slet ikke ind nu... slet ikke! :(
GRRR hvorfor nu!

havde det været til december du fik en sølvsort hun - så havde jeg været der.. men nu! :x

jeg synes det er snyd! jeg vil også have sølvsort! :lol: men det passer bare slet slet ikke ind nu... slet ikke! :(

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
uhh jeg håber!Jeanne skrev:Det kan jo tænkes, der kommer flere af dén slags hen ad vejen - som sagt beholder jeg selv hannen, for det er faktisk en ret flot farve :D

jeg ku nemlig godt bruge en sølvsort (langhåret, satin måske) til næste vinter

Pia B
hehe det tror jeg så jeg kan klareJeanne skrev:Sølvsort satin vil jeg temmelig sikkert kunne klare - men så må du selv arbejde med at få hårlængden med - jeg avler udelukkende korthåret

uh nu glæder jeg mig helt til vinteren... :lol: puha der er laaaaaaang tid til...

Pia B