Hvor skal man gøre af børsten? God idé.
james har en fin lille blå killinge børste - den overtog han efter min kat yasha da han var blevet "stor nok" til at bruge en rigtig katte-børste og james kan nærmest lide at blive børstet, så det ville da være synd ikke at børste hans fine lange totter - der SÅ let filtre
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Min hams hygger sig rigtig med at blive nusset, han sidder helt stille på mit skød. Så kan jeg også lige så godt børste for det kan han også lide. Børster dog kun numsen for det er der det flitre. Bruger også tandbørste. Har dog ikke problemer med at finde den.
Men rigtig smart ide. Det kan jo også bruges uden på at gammelt akvarie...
Men rigtig smart ide. Det kan jo også bruges uden på at gammelt akvarie...
Spot skrev:EJ altså!! forveksler hele tiden Benjamin og Burrus pga jeres smiley billeder!! Undskyld hvis jeg så kommer til at skrive forkert! Nu ved i hvad jeg mener! :roll:
:lol: :lol: undskyld... men det eneste ordentlige billede jeg har i så lille format... :lol:
Pia B