Interessterede om farver
WOW. Der gik lige et lys op da du skrev pia og jer andre. Sådan er der aldrig nogle der har beskrevet tingene før.
Hvorfor er der ikke nogle steder man kan læse om dette hvor det starter så langt tilbage, som hvilke farver der er? Jeg har Kenneth´s bog og har prøvet at læse det om genetik for vil rigtig gerne kunne forstå det. Men intet giver mening. Har også prøvet at forstå det her på nettet, men nej.
Hvorfor findes der ikke hamstere for dummies? Hvor det hele bliver beskrevet meget langsomt og helt fra starten...
Uh fortæl mere om farver m.m.!! Jeg stirer spændt på skærmen...
Hvorfor er der ikke nogle steder man kan læse om dette hvor det starter så langt tilbage, som hvilke farver der er? Jeg har Kenneth´s bog og har prøvet at læse det om genetik for vil rigtig gerne kunne forstå det. Men intet giver mening. Har også prøvet at forstå det her på nettet, men nej.
Hvorfor findes der ikke hamstere for dummies? Hvor det hele bliver beskrevet meget langsomt og helt fra starten...
jeg er i gang jeg syntes nemlig OGSÅ det var svært at forstå så nu prøver jeg selv at få det skrevet på mere "dansk"
også få det samlet - jeg måtte rundt om mange sider på nettet før jeg forstod det rigtigt...
men det er et kæmpe arbejde og nu hvor min computer er død tar det endnu længere tid, når jeg kun kan skrive på det når jeg kan låne min fars gamle spand af en bærbar
også få det samlet - jeg måtte rundt om mange sider på nettet før jeg forstod det rigtigt...
men det er et kæmpe arbejde og nu hvor min computer er død tar det endnu længere tid, når jeg kun kan skrive på det når jeg kan låne min fars gamle spand af en bærbar
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
jep
Pia B
Jeg har også en genetik del på min side. Synes selv den er ret simpelt forklaretAnnaR skrev:WOW. Der gik lige et lys op da du skrev pia og jer andre. Sådan er der aldrig nogle der har beskrevet tingene før.
Mvh. Pia
Uh det er jeg begyndt og læse forleden. Rigtig godt skrevet. Kom i tanke om at Pia havde skrevet på sin hjemmeside ved links´ne at du var rigtig god til genetik, så kiggede lige på det. Er nået halvejs, til jeg kom til den svære del og så gav jeg lidt op og tænke jeg ville holde en pause. Men vil læse videre, og læse det samme igen, så kan det være jeg forstår...Odgaard skrev:Jeg har også en genetik del på min side. Synes selv den er ret simpelt forklaret