Katte/hundefoder!
Nu syntes jeg heller ikke at vi skal sammenligne hamstere med os mennesker.
Hamstere spiser jo mange underlige ting i naturen som vi mennesker nok ikke ville spise som insekter og fugleunger og hvad de nu ellers kan finde.
Hamstere spiser bare det de finder velsmagende og er faktisk ret ligaglade med hvad vi mennesker så syntes om det.
Mine hamstere får bla. hundetørkost som min hund også får og selvom vi måske syntes det er nogle ulækre ting det indeholder er det faktisk rigtigt sundt.
Hamstere spiser jo mange underlige ting i naturen som vi mennesker nok ikke ville spise som insekter og fugleunger og hvad de nu ellers kan finde.
Hamstere spiser bare det de finder velsmagende og er faktisk ret ligaglade med hvad vi mennesker så syntes om det.
Mine hamstere får bla. hundetørkost som min hund også får og selvom vi måske syntes det er nogle ulækre ting det indeholder er det faktisk rigtigt sundt.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
Mit motto er at uanset hvad der er i mad af "ulækre" ting - er jeg ikke død af det endnu, kan jeg spise det. Bare det i mine øjne ser appetiteligt ud :lol:Lilly03 skrev:Tja nu synes jeg så også at pølser er liidt ulækre, bl.a. fordi du ikke aner hvad der er i
Jo, det er da bestemt godt at bruge resterne af dyrene, men hvorfor kunne man så ikke skrive bag på poserne/dåserne hvad for noget kød der er i? Det kunne da (efter min mening) være rart at vide :)
Jeg svarer self til dette citat: "Tja nu synes jeg så også at pølser er liidt ulækre, bl.a. fordi du ikke aner hvad der er i"
- jeg er nemlig ikke død af at spise pølser endnu - de smager godt - så er jeg ligeglad hvad det indeholder.
Jeg har også smagt hundemad og kattemad - det smagte ikke så godt - men skulle prøves
- jeg er nemlig ikke død af at spise pølser endnu - de smager godt - så er jeg ligeglad hvad det indeholder.
Jeg har også smagt hundemad og kattemad - det smagte ikke så godt - men skulle prøves
det var nu Anna R´s indlæg, jeg svarede på
AnnaR skrev:Altså jeg synes det er lidt klamt hvad det er lavet af. Og har altid synes det. Ville ikke selv spise det. Men tydeligvis elsker dyrene det. Min hams spiser som det aller første sit kattetørfoder. Kan lokke ham lige så meget med kattetørfoder som med solsikker...
Mange hilsner fra Jeanne.
-
Altså en kat flår ikke spiserøret, indvoldene eller benene ud inden den spiser sin mus
Så længe fodret er sammesat næringsmæssigt korrekt, er jeg stor set ligeglad med om kødet er fra indvolde mm. Slagtemåden, transport og hvordan de dyr har levet inden og hvilke forsøg foderproducenten laver, er af større betydning.
Men borset fra det, så har mine katte fået foder som kun er lavet af ting beregnet til menneskeføde.
Så længe fodret er sammesat næringsmæssigt korrekt, er jeg stor set ligeglad med om kødet er fra indvolde mm. Slagtemåden, transport og hvordan de dyr har levet inden og hvilke forsøg foderproducenten laver, er af større betydning.
Men borset fra det, så har mine katte fået foder som kun er lavet af ting beregnet til menneskeføde.