Katte/hundefoder!
Men de er levende husk det og der skal holdes liv i dem.
Og de bliver til biller med tiden og så kan de ikke længere bruges - eller jeg ville ihvertfald ikke bruge dem.
Har også hørt om at man kan have dem i dvaletilstand i sit køleskab men det har jeg ikke så meget forstand på.
Og de bliver til biller med tiden og så kan de ikke længere bruges - eller jeg ville ihvertfald ikke bruge dem.
Har også hørt om at man kan have dem i dvaletilstand i sit køleskab men det har jeg ikke så meget forstand på.
- Vedhæftede filer
-
- Broccoli 236.jpg (65.4 KiB) Vist 4436 gange
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
Mange tak.Lilly03 skrev:Sorry, men jeg er altså NØD til at sige ad! Føj hvor er de dog ulækre (ikke at jeg ikke har set dem før, havde bare glemt hvordan de ser ud!)
Tror jeg holder mig til regnorme, dem har jeg sjovt nok intet imod :)
Forresten flot hjemmeside Benjamin..
jeg syntes lige du skulle se et billed jeg har taget for jeg vidste ikke om du havde set dem før og ikke alle kan lide dem.
Jeg har tit stået med hånden begravet i dem og det har jeg intet imod og de er da ikke slimet ligesom en regnorm er men jeg har nu heller ikke noget imod regnorme.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
ADD ja unskyld men de er for klamme! og hvis jeg skulle give min melorme ville jeg bede dyrehandleren om en i en pose eller noget ville ALDRIG passe dem NEJ AD meen nu er du jo også en dreng tror der er lidt forskel:D
men lilly har du så tænkt dig at gå ud i haven eller noget og grave dem op! hmm... ja dit eget valg. men jeg ville nu spørge hvorfor du har så meget i mod det der er i?
men lilly har du så tænkt dig at gå ud i haven eller noget og grave dem op! hmm... ja dit eget valg. men jeg ville nu spørge hvorfor du har så meget i mod det der er i?
Ja vi har et ton regnorme i vores have
Min mening er at dyr ikke er beregnet til at leve i en beton-stald, for at ende på en middags-tallerken, uden at have levet med kærlighed eller omsorg, og uden at deres naturlige behov er blevet opfyldt. Jeg synes det er forkert at formålet med dyrets liv er at blive spist. Derfor spiser jeg ikke selv kød, og ønsket derfor heller ikke at støtte den form for behandling af dyr ved at købe eks. kattemad.
Så det er nok i sidste ende ikke så meget hvad der er i (selvom jeg også synes det er ulækkert) men hvordan dyrene har haft det.
Håber det var svar nok :)
Husk at det kun er min mening, jeg synees det er iorden at andre er meget ueninge, og mener noget andet.
Min mening er at dyr ikke er beregnet til at leve i en beton-stald, for at ende på en middags-tallerken, uden at have levet med kærlighed eller omsorg, og uden at deres naturlige behov er blevet opfyldt. Jeg synes det er forkert at formålet med dyrets liv er at blive spist. Derfor spiser jeg ikke selv kød, og ønsket derfor heller ikke at støtte den form for behandling af dyr ved at købe eks. kattemad.
Så det er nok i sidste ende ikke så meget hvad der er i (selvom jeg også synes det er ulækkert) men hvordan dyrene har haft det.
Håber det var svar nok :)
Husk at det kun er min mening, jeg synees det er iorden at andre er meget ueninge, og mener noget andet.
altså den stærkeste overlever...sådan har det altid været, og vil blive ved med det....dog har tiderne ændret sig en smule og det er blevet nemmere for nogle svage dyr/mennesker at overleve...
Det er helt normalt at vi spiser kød... og derfor ser jeg ikke noget galt i det.... dog synes jeg det skal gøres på en ordentlig måde!!!
Er det forresten i orden at vi bliver ved med at debattere dette? da det ikke rigtig har relevans i forhold til hamstre mere?
Det er helt normalt at vi spiser kød... og derfor ser jeg ikke noget galt i det.... dog synes jeg det skal gøres på en ordentlig måde!!!
Er det forresten i orden at vi bliver ved med at debattere dette? da det ikke rigtig har relevans i forhold til hamstre mere?
--Emily--
Ja de kan holde sig i flere måneder i køleskabet uden at blive til biller (som hedder melskrubber vidst nok..)Benjamin skrev:Men de er levende husk det og der skal holdes liv i dem.
Jeg har nu ikke taget mig sammen til at købe nogen endnu. Synes det er lidt ulæks at skulle have dem i sit køleskab
Jeg synes som end det er meget spændene at høre hvad kød-spisere synes, så jeg synes det er helt i orden, at vi bliver ved med at debatere emnet.
Hvis jeg svarer, at jeg ikke spiser noget der engang har været levende, og haft et bankede hjerte, siger det så ikke det hele?
p.s. nysgerrighed er altid godt :D
Hvis jeg svarer, at jeg ikke spiser noget der engang har været levende, og haft et bankede hjerte, siger det så ikke det hele?
p.s. nysgerrighed er altid godt :D