Generelle ting omkring vores forum og brugen af det. Nye brugere bør starte her.
-
liv
hej alle sammen!
der er noget der mangler på dt her forum og jeg har fundet ud af hvad jeg synes der mangler

:)
det er simpelthen en kategorig hvor man kan charre direkte... altså så kunne man når man logger ind sige chat on / chat off så det virker lidt som msn.. så hvis man vil tale "privat" med nogen fra forum og de er online behøver man ikke skrive en PB men man kan chatte direkte... og måske sende et "vink" hvis man gerne lige vil have personen til computeren...
kan i forstå idèen og hvad synes i om den?
-
Odgaard
Vi har haft det oppe før, men bestluttede at vi ikke skulle ha en chat. Men hvis stemningen har ændret sig kan vi jo tage diskussionen op igen.
Mvh. Pia
-
liv
Odgaard skrev:Vi har haft det oppe før, men bestluttede at vi ikke skulle ha en chat. Men hvis stemningen har ændret sig kan vi jo tage diskussionen op igen.
jeg savner det lidt... så behøver man heller ikke udveksle msn og hvis man ikke har kunne det her jo være smart.. jeg ved ik men jeg synes det ville være SUPER

-
Hamsterhjulet
Jeg vil også stemme for en chat

Det kunne da være meget sjovt

Mvh. Fanni & Goldies

-
liv
Hamsterhjulet skrev:Jeg vil også stemme for en chat

Det kunne da være meget sjovt

ja jeg synes det er lidt beværligt at skrive PBer hele tiden og så udvæksle msn osv..

det bliver lidt fustrenene indtil videre

-
Meddie
God ide, Liv

~ Mvh. Mette og Clean
-
kwo
Emnet har som nævnt været oppe flere gange, bl.a. i denne tråd:
http://www.hamsterland.dk/forum/viewtopic.php?t=2644
hvor flere argumenter for og især imod blev luftet.
Der blev bl.a. efterlyst at folk fandt egnede chat-funktioner der kan indarbejdes på et forum, men ingen meldte tilbage med noget sådant.
Kenneth Worm
-
Passionen
Okay? Tjah, jeg ville da gerne stemme for!

-
heidihoo
Jeg stemmer også for.
-
caty
jeg ved ikke men det kunne være sjovt at prøve

så jeg stemmer også for

-
Benjamin
Ja det kunne da være mægtigt sjovt det kan jeg godt se men der sker tit det at folk nogle gange kommer til at sige ting de ikke burde have sagt og så går det bare helt galt og da vi ikke har en der er online konstant til at holde orden i en chat syntes jeg umiddelbart ikke det er en god ide.
derfor syntes jeg at folk må bytte msn istedet og så chatte der for der har DHF ikke ansvaret for folks handlinger.
Jeg har godt set denne Chat funktion på et andet forum og jeg har da været inde for at afprøve den men der er simpelthen ALDRIG nogen online så det ser ikke ud til at blive brugt.
Så selvom det sikkert er mægtigt sjovt i starten så er det jo ikke sikkert at det bliver ved med at være det.

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.

smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
-
caty
kan godt se hvad Benjamin siger der er jo næsten aldrig nogen online på samme tid så vi burde måske bare gøre over msn

:D også er msn en federe chat (der er nemlig så mange "vink" og "smilies")