Deling af unger ?
Deling af unger ?
I dag skal jeg skille Askepot fra hendes unger og har lige et spørgsmål :roll:
Jeg har 6 hanner og 1 hun.... kan jeg så ikke lade hunnen gå en uges tid ved Askepot sådan at hun ikke bare lige med det samme kommer over i et tomt bur for sig selv ? Synes jeg er synd for hende - men hvad ville i gøre ?
De er i dag 4 uger gamle...
Jeg har 6 hanner og 1 hun.... kan jeg så ikke lade hunnen gå en uges tid ved Askepot sådan at hun ikke bare lige med det samme kommer over i et tomt bur for sig selv ? Synes jeg er synd for hende - men hvad ville i gøre ?
De er i dag 4 uger gamle...
Jow de er præcis 4 uger i dag - jeg lader hunnen være ved AskepotLykke skrev:Jeg tog drengene fra nogle dage før pigerne - men det var mest fordi JEG syntes, det var mærkeligt at tage dem allesammen fra moderen på én gang...
Dine unger er ikke helt 4 uger gamle endnu vel?
Du kan jo bare lade pigen gå 2 dage hos moderen, inden du tager hende fra også.

Hvor dejligt! Du har stadig ingen interesserede købere?JasMal skrev:Så nu flyttede de unge drenge i en egen bolig he he :lol: 8-)
Aurora bor nu kun ved sin mor
Mine seneste unger blev faktisk først skilt fra moderen efter 5 uger, og det kunne Kowu sagtens klare. Det har hun kunnet før. Hun er en rigtig god mor, men hun er nu også glad for at have sit bur for sig selv igen.

Ja nogen gange går det fint at lade hunungerne blive lidt ekstra, men som sagt skal du være opmærksom. Jeg har haft et par hunner der ikke fandt sig i sådan noget. Et par stykker slog simpelthen ungerne ihjel når de var knap 3 uger gamle, og en enkelt begynde at spise af sine unger (mens de stadig var levende), da de var 3-4 uger gamle. Behøver vel ikke at nævne at de hunner udgik af avlen....
Mvh. Pia
Nej jeg har stadig ingen interesserede køberePassionen skrev:Hvor dejligt! Du har stadig ingen interesserede købere?JasMal skrev:Så nu flyttede de unge drenge i en egen bolig he he :lol: 8-)
Mine seneste unger blev faktisk først skilt fra moderen efter 5 uger, og det kunne Kowu sagtens klare. Det har hun kunnet før. Hun er en rigtig god mor, men hun er nu også glad for at have sit bur for sig selv igen.

Selvfølgelig er de gode nok. Jeg har selv problemer med at få dem solgt, og jeg har altså at gøre med 6 stk. :shock: jeg beklager, men mine små pus kommer nok til dyrehandleren (hvis de altså vil have så gamle unger) :? Reklamerer du godt nok?JasMal skrev:Nej jeg har stadig ingen interesserede køberePassionen skrev:Hvor dejligt! Du har stadig ingen interesserede købere?JasMal skrev:Så nu flyttede de unge drenge i en egen bolig he he :lol: 8-)
Mine seneste unger blev faktisk først skilt fra moderen efter 5 uger, og det kunne Kowu sagtens klare. Det har hun kunnet før. Hun er en rigtig god mor, men hun er nu også glad for at have sit bur for sig selv igen.![]()
Jeg havde godt nok troeet at jeg da kunne komme af med bare et par stykker men nej
Måske er de ikke gode nok .... men jeg håber da stadig nogen vil købe da jeg ikke vil give dem til en dyrhandler :?
Hvad mener du ? om jeg reklamerer godt nok ?? Jeg har sat dem til salg herinde og det har intet givet - men andre steder kender jeg ikke.... men tror mange er på ferie og samme tid at markedet er mættet med unger lige pt :?Passionen skrev:Selvfølgelig er de gode nok. Jeg har selv problemer med at få dem solgt, og jeg har altså at gøre med 6 stk. :shock: jeg beklager, men mine små pus kommer nok til dyrehandleren (hvis de altså vil have så gamle unger) :? Reklamerer du godt nok?JasMal skrev:Nej jeg har stadig ingen interesserede køberePassionen skrev: Hvor dejligt! Du har stadig ingen interesserede købere?
Mine seneste unger blev faktisk først skilt fra moderen efter 5 uger, og det kunne Kowu sagtens klare. Det har hun kunnet før. Hun er en rigtig god mor, men hun er nu også glad for at have sit bur for sig selv igen.![]()
Jeg havde godt nok troeet at jeg da kunne komme af med bare et par stykker men nej
Måske er de ikke gode nok .... men jeg håber da stadig nogen vil købe da jeg ikke vil give dem til en dyrhandler :?
Det er bare ikke nok at reklamere herinde hvis du skal sælge alle unger.JasMal skrev:Hvad mener du ? om jeg reklamerer godt nok ?? Jeg har sat dem til salg herinde og det har intet givet - men andre steder kender jeg ikke.... men tror mange er på ferie og samme tid at markedet er mættet med unger lige pt :?Passionen skrev:Selvfølgelig er de gode nok. Jeg har selv problemer med at få dem solgt, og jeg har altså at gøre med 6 stk. :shock: jeg beklager, men mine små pus kommer nok til dyrehandleren (hvis de altså vil have så gamle unger) :? Reklamerer du godt nok?JasMal skrev: Nej jeg har stadig ingen interesserede købere![]()

Prøv:
www.dba.dk
www.guloggratis.dk
www.dyrenettet.dk
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil

Takker for tippet - det vil jeg prøveBenjamin skrev:Det er bare ikke nok at reklamere herinde hvis du skal sælge alle unger.JasMal skrev:Hvad mener du ? om jeg reklamerer godt nok ?? Jeg har sat dem til salg herinde og det har intet givet - men andre steder kender jeg ikke.... men tror mange er på ferie og samme tid at markedet er mættet med unger lige pt :?Passionen skrev: Selvfølgelig er de gode nok. Jeg har selv problemer med at få dem solgt, og jeg har altså at gøre med 6 stk. :shock: jeg beklager, men mine små pus kommer nok til dyrehandleren (hvis de altså vil have så gamle unger) :? Reklamerer du godt nok?![]()
Prøv:
www.dba.dk
www.guloggratis.dk
www.dyrenettet.dk