dove brunøret??
dove brunøret??
Da jeg i et tidligere indlæg spurgte til denne unge, mente i at hun nok var brunøret dove, vil i stadig sige hun er det nu, hvor hun er blevet ældre??
- Vedhæftede filer
-
- hamsterunger 26.07.08 + renovering 028.jpg (202.42 KiB) Vist 3047 gange
-
- sammen med søster, der er alm. dove
- hamsterunger 26.07.08 + renovering 036.jpg (216.05 KiB) Vist 3047 gange
-
- hamsterunger 26.07.08 + renovering 043.jpg (172.27 KiB) Vist 3047 gange
-
- hamsterunger 26.07.08 + renovering 037.jpg (184.11 KiB) Vist 3047 gange
hm ja... hvis ikke hun har øjenringe.. kan ikke gennemskue de billeder... men brunøret det er hun! 

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Nu skal man så bare lige huske at en Dove skal have brune ører i forvejen så det kan godt være svært at sige om det skyldes bb eller ej.
For mig at se så har hun altså øjenringe på billedet og jeg ville kalde hende Mink.
Jeg tilføjer lige et par billeder af Dyrekrogens Naja som er Langhåret hvidbåndet mink så kan du prøve at sammenligne farven og øjenringe.
Men husk nu at en Mink kommer først til at få sin rigtige farve som voksen så din unge er ikke færdig med at skifte til voksen pels endnu.

For mig at se så har hun altså øjenringe på billedet og jeg ville kalde hende Mink.

Jeg tilføjer lige et par billeder af Dyrekrogens Naja som er Langhåret hvidbåndet mink så kan du prøve at sammenligne farven og øjenringe.

Men husk nu at en Mink kommer først til at få sin rigtige farve som voksen så din unge er ikke færdig med at skifte til voksen pels endnu.

- Vedhæftede filer
-
- Syrisk Guldhamster 019.jpg (40.05 KiB) Vist 3028 gange
-
- Syrisk Guldhamster 018.jpg (38.71 KiB) Vist 3028 gange
-
- Syrisk Guldhamster 017.jpg (45.88 KiB) Vist 3028 gange
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil

Ja for de kan begge være Split Creme og din Dove kan være Umbrous uden du kan se det og din Cinnamon kan også være Umbrous.MadamMim skrev:Benjamin: Det kunne godt ligne din, i hvert fald på de sidste billeder.
Men kan det lade sig gøre med dove og cinnamon forældre??

Så det er der skam meget stor sandsynlighed for.

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil