så tager man ca. datoendarkangel87 skrev:jeg har et spørgsmål til det med tilmeldingen af hamster for de fleste af mine data er sådan lidt mblevet væk for mig så har ikke fødselsdato eller dato på hvornår de par kuld jeg har fået er født hvad gør man så?
Dansk Hamster Register
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
darkangel87
ok gør jeg så

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
Odgaard skrev:LOL I får godt nok ikke på dem alle![]()
Mener du ikke Argai? Og hans forældre (Alvar og Vanima)? Det kigger jeg lige på, når jeg får tid. Ellers må I også gerne tage oplysninger fra min hp. Billeder skal jeg´nok finde, for der er jo copyright på dem på hp'en.
jo argai
for vores skyld gør det intet at der står "odgaard" e.l. på billederne
Pia B
nå ja kan da lige hurtigt melde ud - der ER altså åbent for tilmeldingen folkens 
Pia B
Smart. Hvordan laver du det? Vil du evt. skrive det i en pb til mig?Odgaard skrev:Problemet med de billeder fra hjemmesiden er at mange skriver til mig, hvis de finder mine billeder andre steder, og nogen gange kan det være svært at huske, hvem der har fået lov til at bruge dem. Derfor har jeg et bestemt vandmærke på billederne på min hp.
Jeg har lavet et vandmærke i Paint Shop Pro, og så kan man downloade et program, der hedder Picture Shark som kan sætte vandmærket på mange billeder ad gangen. Men det er længe siden jeg har brugt det, så jeg kan ikke rigtig huske de nærmere detaljer længere.Mahonia skrev:Smart. Hvordan laver du det? Vil du evt. skrive det i en pb til mig?Odgaard skrev:Problemet med de billeder fra hjemmesiden er at mange skriver til mig, hvis de finder mine billeder andre steder, og nogen gange kan det være svært at huske, hvem der har fået lov til at bruge dem. Derfor har jeg et bestemt vandmærke på billederne på min hp.
Mvh. Pia