Min første hamster hed Dharma
Jeg købte hende hos Christinas Hamsterhygge i Ballerup sommeren '07.
Jeg havde i julen forvildet mig ind på Odgaards hjemmeside, hvor jeg så surfede lidt rundt. Pludselig så jeg et billede af en lille hamster, og så faldt jeg pladask for de vinterhvide. Sådan én MÅTTE jeg bare eje!!
Jeg kendte godt mine forældres reaktion.

De ville sige, at inden jeg skulle have noget som helst dyr, skulle jeg først kende noget til dem.

Så jeg sad hemmeligt hver eftermiddag i laaang tid og læste utallige sider om hamstere, deres levevis og oprindelse. Da jeg så syntes, jeg havde fået nok viden ind i bolden, spurgte jeg mine forældre, om jeg ikke nok måtte få en lille bitte hamster?? YES!! Det måtte jeg! Bare først i slutningen af sommerferien, da vi skulle til Frankrig i ferien.
Da sommerferien nærmede sig, gik jeg ind på Christinas hjemmeside og reserverede en lille vinterhvid saphir hun. Jeg havde allerede besluttet, at hun skulle hedde Dharma! Altså hende fra 'Et umage par', for hun er speciel, og det var Dharma også, havde jeg allerede bestemt mig til!
Vi tog til Frankrig, og jeg lavede stort set ikke andet end at sidde og skrive Dharma Dharma Dharma på alle de papirer, vi havde med.
Så kom vi hjem, og jeg skulle hente hende! Nurh! Havde aldrig holdt en hamster før, og hun var så lille, at jeg var nødt til at kigge på hende hele tiden, for jeg kunne slet ikke mærke hende! (Ikke at jeg havde noget imod det

)
Dharma min lille skatterpige.. hun blev aflivet i juni måned, kun 11 måneder gammel pga. stor aggressivitet og kræft i ørerne

Hun var noget helt specielt! *Hvil i fred, Dhamskii*