ÅÅHH NEJ!!! :'(((

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
liv

ÅÅHH NEJ!!! :'(((

Indlæg af liv » 17. sep 2008 20:09

ja jeg sad på mit værelse med feta nede i papkassen (løbegård - som er åben) da min hund kommer ind :S han er en golden retriver så kan sagtens se over kanten! glemmer at feta er der nede så giver ham lov til at kigge. men pludselig hører jeg en hurtig løben og ser feta er TOTAL bange så sender hunden ud og tager feta op som er stivnet totalt! det tog hende ca. 3 minutter og komme ud af stivnelsen og begyndte først der at bevæge poten ligeså stille.! jeg holdt hende lidt så hun faldt til ro. så puttede jeg hende ind i buret. men hun listede kun rundt ikke som hun plejede (hun plejer at spænde rundt i hele buret :lol: ) gav hende lidt ynglings nødder og håber bare hun blive god igen!

så mit spørgsmål er : tror i hun er bange for at være i hænder resten af livet efter denne oplevelse eller vil hun slet ikke være bange for hænder men hunden??

årh er bare glad for min hund ikke  er en hamsterdræber!

- men en beskyttelses hund er han :lol: da feta var kommet ind i låst bur igen kom han ind så han ike følte sig udenfor og ja nu sidder han 5 minutter efter f***** stadig og glor ned i den papkasse!! of feta løber i sit hjul :)

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 17. sep 2008 20:19

Hvor dramatisk, Liv! Godt du opdagede det i tide! Dog tror jeg ikke at hamstere husker det så godt, Bella bed også mig engang, men hun kom sig siden..
Engang da jeg havde hamsterne en hylde længere nede på reolen, var min kat også ved at æde Luke; Min mor havde glemt at lukke døren om morgenen da hun havde prøvet at vække mig, og jeg vågnede ved at buret lå nede på gulvet og Felix (kat) kiggede nysgerrigt på det. Buret kunne ikke rigtig nå at falde og gå i stykker, derfor intet brag. Men efter har jeg lært en vigtig ting: Hav altid døren lukket uanset hvad.
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

liv

Indlæg af liv » 17. sep 2008 20:29

HamsterMiaah skrev:Hvor dramatisk, Liv! Godt du opdagede det i tide! Dog tror jeg ikke at hamstere husker det så godt, Bella bed også mig engang, men hun kom sig siden..
Engang da jeg havde hamsterne en hylde længere nede på reolen, var min kat også ved at æde Luke; Min mor havde glemt at lukke døren om morgenen da hun havde prøvet at vække mig, og jeg vågnede ved at buret lå nede på gulvet og Felix (kat) kiggede nysgerrigt på det. Buret kunne ikke rigtig nå at falde og gå i stykker, derfor intet brag. Men efter har jeg lært en vigtig ting: Hav altid døren lukket uanset hvad.
hehe ja det er nu bare sådan min hund kan puffe døren op med snuden :lol: og jeg elsker når han er herinde skal bare lige huske det en anden gang! :lol:

Meddie

Indlæg af Meddie » 17. sep 2008 20:43

Uha, godt der ikke skete mere, Liv! :)
~ Mvh. Mette og Clean

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 17. sep 2008 21:48

er sikker på at feta nok skal komme sig over forskrækkelsen.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 18. sep 2008 13:54

Pyyhhh... Sikke en grim forskrækkelse!  :shock:

Godt det ikke gik helt galt. Det må være en god hund du har.  :)

Janne

Indlæg af Janne » 18. sep 2008 14:18

Puh.. Godt der ikke skete noget..
Det var ikk gået så smertefrit hvis det havde været min gamle hund - Den fødte jagthund.. :S

Spot

Indlæg af Spot » 18. sep 2008 15:41

måske er hun en smule bange for kassen de næste par gange med tror hun er ovre det inden for en uge!
Dygtig hund :D
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

liv

Indlæg af liv » 18. sep 2008 17:37

tak! allesammen!!! ja han er en god hund! skal snart have hende op men lader hende sove lidt i nu! skal no holde jer informeret!

:D

liv

Indlæg af liv » 18. sep 2008 19:22

hun er ret nervøs inde i sit bur når man kommer med hånden! hun vil ikke tages op men løber ind i skjul :cry:  :cry:  er i sikre på hun bliver normal?? :cry:  :cry:

er næsten grædefærdig!! håber bare VIRKELIG hun bliver god igen! :D ooh nu begynder jeg igen! :cry:  :cry: hvor er jeg dog bare en idiot at glemme sådan noget!!! :cry:  :cry:

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 18. sep 2008 20:48

Tror måske du skulle holde hunden ude fra dit værelse indtil hun er faldet til ro .. Må indrømme jeg havde aldrig troet en hamster ville blive så bange for en hund for min Domino er hverken bange for hund eller kat, det rager ham om min kat står og glor ind til ham, ja det rager ham at løbe rundt ovenpå min kat (min kat er bange for ham :lol: ) Men når nu din lille feta er blevet så bange for din hund så prøv at hold hunden ude af værelset indtil hun er faldet til ro igen :)
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

Lykke

Indlæg af Lykke » 18. sep 2008 21:27

Prøv selv at lade som ingenting - måske opfører du dig lidt anderledes, fordi du er nervøs.

men hold hunden væk og vær gavmild med godbidderne  :wink:

liv

Indlæg af liv » 19. sep 2008 12:57

Lykke skrev:Prøv selv at lade som ingenting - måske opfører du dig lidt anderledes, fordi du er nervøs.

men hold hunden væk og vær gavmild med godbidderne  :wink:
okay! hunden er ikke længere herinde når hun er ude!
han er heldigvis lydig så siger man ud går han ud :D men hun er kun nervøs når hun skal ud er hun først ude er det som normal :D

Lemou

Indlæg af Lemou » 20. jan 2009 15:00

Hov, undskyld.. Så ikke, hvor gammel tråden var

Vore hamstere er ret ligeglade med katte og kattene er også ret ligeglade med hamsterne...
De er jo begge trygge ved, at der findes begge dele og har lært hinanden at kende...
Så er det måske en idé, at vænne hende sig til hunden ;)

Besvar