Popsi & Jamies kuld
-
Hamsterhjulet
-
Hamsterhjulet
Ja, det kan også være jeg kigger i morgen eller i overmorgenHamsterhjulet skrev:Det er ellers lige tiden til det ellers skal du vente til de er 3-4 ugerMeddie skrev:HihiHamsterhjulet skrev:Mummmmss!![]()
Hvad køn er de RØ?
Har ikke fået tjekket køn endnu
Men det bliver snarrest gjort. De skal bare være liidt større, før jeg tør tage ordenlig fat
Det bliver rigtig spændende
~ Mvh. Mette og Clean
-
Hamsterhjulet
JaaMeddie skrev:Ja, det kan også være jeg kigger i morgen eller i overmorgenHamsterhjulet skrev:Det er ellers lige tiden til det ellers skal du vente til de er 3-4 ugerMeddie skrev: Hihi
Har ikke fået tjekket køn endnu
Men det bliver snarrest gjort. De skal bare være liidt større, før jeg tør tage ordenlig fat
Det bliver rigtig spændende
Men også farligt for mit vedkommende
Oh yes, men selvfølgelig skal du da have dig en Jamie-Junior søde!!Hamsterhjulet skrev:JaaMeddie skrev:Ja, det kan også være jeg kigger i morgen eller i overmorgenHamsterhjulet skrev: Det er ellers lige tiden til det ellers skal du vente til de er 3-4 uger
Det bliver rigtig spændende![]()
Men også farligt for mit vedkommende:lol:
~ Mvh. Mette og Clean
-
Hamsterhjulet
Hehe... jaaahh.. perhapsMeddie skrev:Oh yes, men selvfølgelig skal du da have dig en Jamie-Junior søde!!Hamsterhjulet skrev:JaaMeddie skrev: Ja, det kan også være jeg kigger i morgen eller i overmorgen
Det bliver rigtig spændende![]()
Men også farligt for mit vedkommende:lol:
Lige lidt friske billeder af de i dag 11 dage gamle unger 
Desværre var der jo lid drama på i dag, da jeg opdagede at en lille gylden pige (eller dreng
) havde sneget sig ud af reden og var kommet på afveje.
Hun havde fået klemt sig ind i mellem sovehus og burkanten, det stakkels pus
Så hun var helt forvirret og svimmel da vi fik hende ud. Sikkert pga. hun ikke har fået mad i noget tid.. Nå, jeg håber hun klarer den! 
Det var jo synd for den lille..
Så fik altså desværre ikke tjekket køn i dag, da jeg ikke ville stresse hverken mor eller unger for meget, på den stressede oplevelse for ungen.
Vi tog dem alle op i en skål i dag, så vi lige kunne rykke sovehuset, sådan så det ikke var muligt at der får sat sig flere unger i klemme
Beklager at billederne er lidt tågede, men det skulle jo gå så stærkt og Popsi var utålmodig!!
Desværre var der jo lid drama på i dag, da jeg opdagede at en lille gylden pige (eller dreng
Hun havde fået klemt sig ind i mellem sovehus og burkanten, det stakkels pus
Det var jo synd for den lille..
Så fik altså desværre ikke tjekket køn i dag, da jeg ikke ville stresse hverken mor eller unger for meget, på den stressede oplevelse for ungen.
Vi tog dem alle op i en skål i dag, så vi lige kunne rykke sovehuset, sådan så det ikke var muligt at der får sat sig flere unger i klemme
Beklager at billederne er lidt tågede, men det skulle jo gå så stærkt og Popsi var utålmodig!!
- Vedhæftede filer
-
- S5001376.JPG (180.61 KiB) Vist 6302 gange
-
- S5001377.JPG (181.09 KiB) Vist 6302 gange
Senest rettet af Meddie 23. sep 2008 17:00, rettet i alt 1 gang.
~ Mvh. Mette og Clean
-
HamsterMiaah
-
Hamsterhjulet