Alt omkring opdræt, genetik, unger m.m.
-
Benjamin
Lykke skrev:Cecilie89 skrev:Ringling skrev:
Jaaa..Han er til salg

:lol:
Hehe - desværre, jeg skal ud og hente min første hamster her på onsdag, og jeg har lavet en regel med mig selv om at jeg kun skal have een.

hahaha :lol:
Godt jeg ikke skal overholde den regl.

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.

smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
-
Cecilie89
Benjamin skrev:Lykke skrev:Cecilie89 skrev:
Hehe - desværre, jeg skal ud og hente min første hamster her på onsdag, og jeg har lavet en regel med mig selv om at jeg kun skal have een.

hahaha :lol:
Godt jeg ikke skal overholde den regl.

Hehe ja, jeg er også meget spændt på om jeg selv kan overholde den.

Hah! :lol:
Men jeg har kun et bur der er beregnet til hamstre, så det kommer forhåbentlig helt af sig selv.

Det er straks værre når man har ekstra kanin- og marsvinebure.

Jeg er tit blevet fristet over evne.

-
Hopiw
Cecilie89 skrev:jeg har lavet en regel med mig selv om at jeg kun skal have een.

Ja den regel havde jeg også i starten. nu har jeg 11 hamstere
O
g fik mit første hamster for under et år siden
-
AnetteFrost
ja kun en hamster kunne jeg ikke overholde, havde sagt ja til en og nu får jeg 2 og har ikke hentet deres akvarier endnu, men skal det idag håber jeg... Og hold da op hvor er Pictor bare DEJLIG

:hschok: :love4:
-
Cecilie89
Hopiw skrev:Cecilie89 skrev:jeg har lavet en regel med mig selv om at jeg kun skal have een.

Ja den regel havde jeg også i starten. nu har jeg 11 hamstere
O
g fik mit første hamster for under et år siden
Haha, sådan gik det også for sig med mine marsvin.

Jeg havde ét marsvin i starten af 2007, og ved slutningen af samme år havde jeg 11 marsvin.

-
Ringling
Lige for at følge op...
Nu er mine unger jo blevet 5 uger, og ham den lille skid (Pictor) har stadig helt kødfarvede ører :? 8-) Synes det er lidt spøjst.
Pia, hvor lang tid gik der hos dig inden de udviklede farve i ørerne? For ALLE de andre unger har jo fået det :D
Hilsen Lotte

-
AnetteFrost
Ringling skrev:Lige for at følge op...
Nu er mine unger jo blevet 5 uger, og ham den lille skid (Pictor) har stadig helt kødfarvede ører :? 8-) Synes det er lidt spøjst.
Pia, hvor lang tid gik der hos dig inden de udviklede farve i ørerne? For ALLE de andre unger har jo fået det :D
Kan der ikke være en reel chance for at de ikke kommer pigment på ørene? og at der nåske er et pp gemt et sted i hans genkode? Eller han måske er hvidbåndet.
Synes jeg læste et sted at der var nogen der mente at det hvide bånd kunne påvirke også?
-
Ringling
AnetteFrost skrev:Ringling skrev:Lige for at følge op...
Kan der ikke være en reel chance for at de ikke kommer pigment på ørene? og at der nåske er et pp gemt et sted i hans genkode? Eller han måske er hvidbåndet.
Synes jeg læste et sted at der var nogen der mente at det hvide bånd kunne påvirke også?
Tja han er jo hb, så hvis det kunne påvirke det, er det måske svaret. Hans far er Pp, så det kunne også være en mulighed?
Hilsen Lotte

-
burrus
Ringling skrev:AnetteFrost skrev:Ringling skrev:Lige for at følge op...
Tja han er jo hb, så hvis det kunne påvirke det, er det måske svaret. Hans far er Pp, så det kunne også være en mulighed?
hb kan let være grunden - hb kan give brogede/farveløse øre

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
Odgaard
ja det er sikkert hb. Kan jo ikke være pp når han har sorte øjne.
Mvh. Pia
-
Ringling
Alletiders, så er det på plads. Tak for hjælpen

Hilsen Lotte