Ældre opførsel? ;'( - OPDATERING!
-
Det er ikke din skyld, søde! Som du selv skriver, så kunne du jo ikke vide at Dharma ville blive agressiv når hun var ved 1-års alderen.. indtil videre har jeg ikke kunnet få hende op, fordi hun sover, men updater jer i aften, hvor jeg vil prøve at få hende op igen.Hamsterhjulet skrev:Ihh, altså - håber, det sker ved alle hendes unger..![]()
![]()
Men kunne jo ikke vide det, for det begyndte først, da hun blev ældre![]()
-
-
Håber jeg også, men det er desværre ikke sket endnu
Hun bider mig stadig hver gang jeg har hånden nede i buret, og nu er hun også begyndt at bide min mor, som hun ellers også var super tryg ved
Mig og min mor har snakket det hele igennem, og er blevet enige om, at give hende en lille pause. Dvs. lade være med at ville tage hende op hele tiden, men bare snakke til hende gennem buret, for hun kommer hver gang man snakker til hende.
Jeg ved ikke om det er det rigtige jeg har valgt at gøre, men jeg kan ikke rigtig se nogen anden udvej, end det

Hun bider mig stadig hver gang jeg har hånden nede i buret, og nu er hun også begyndt at bide min mor, som hun ellers også var super tryg ved

Mig og min mor har snakket det hele igennem, og er blevet enige om, at give hende en lille pause. Dvs. lade være med at ville tage hende op hele tiden, men bare snakke til hende gennem buret, for hun kommer hver gang man snakker til hende.
Jeg ved ikke om det er det rigtige jeg har valgt at gøre, men jeg kan ikke rigtig se nogen anden udvej, end det

-
-
Jeg gjorde sådan med Dharma, at jeg stte et rør ind ad indgangen på en stopper i min ende. Når hun så var kravlet op i røret, tog jeg det ud og holdt, så hun ikke kunne hoppe ud eller bide mig. Så satte jeg mig på gulvet, og derefter kom hun selv kravlende ud i min hånd, og så var resten somm det plejede!
Men det er jo ikke sikkert, Bella gør det samme

Men det er jo ikke sikkert, Bella gør det samme

-
GOD OPDATERING!!
Her de sidste par dage, har Bella gerne ville op til mig, og hun hvæser ikke såå ofte af mig længere!
Jeg har ikke rigtig gjort noget for at få hende til det, bare ladet hende være lidt alene, men det ser ud til at gå opad! :yeah:
Har ihvertfald allerede haft hende oppe et par gange, uden nogen problemer. Det var bare lige det jeg ville dele med jer! :lol: :D
Her de sidste par dage, har Bella gerne ville op til mig, og hun hvæser ikke såå ofte af mig længere!

Jeg har ikke rigtig gjort noget for at få hende til det, bare ladet hende være lidt alene, men det ser ud til at gå opad! :yeah:
Har ihvertfald allerede haft hende oppe et par gange, uden nogen problemer. Det var bare lige det jeg ville dele med jer! :lol: :D
-
ej hvor dejligt.... er glad på dine vegne.HamsterMiaah skrev:GOD OPDATERING!!
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk