de er altså vildt nuttede! - nu enkeltbilleder! ;)

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
liv

Indlæg af liv » 8. okt 2008 14:22

aaarrh!!! :lol:  :lol: hmmmmmm....! tænke tæææænke!! jeg synes det langehår på fx harry ser så voldsomt ud!! har du gjort noget ved håret før fotografering? er sipelhen så nervøs for jeg ikke kan lide det langehår når der kommer på lille martini og kan jo ikke bare klippe det af.. :?  :?  :?  :?  :? har brug for en til at hjælpe mig med at beslutte mig!!! :shock:  :shock:  :(  :(  :(  :o  :o  :o

burrus

Indlæg af burrus » 8. okt 2008 14:23

det er børstet helt glat lige inden billedet :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 8. okt 2008 14:24

burrus skrev:det er børstet helt glat lige inden billedet :wink:
'

okay så sådan ser han slet ikke ud i den normale hverdag?

burrus

Indlæg af burrus » 8. okt 2008 14:26

liv skrev:
burrus skrev:det er børstet helt glat lige inden billedet :wink:
'

okay så sådan ser han slet ikke ud i den normale hverdag?
tjo de ska jo børstes hver dag :wink:  men pelsen er jo knap så glat se på 40 sekunder senere :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 8. okt 2008 14:28

ok... synes james pels ser mere min stil agtig ud... og den er jo længere end harrys og hvis audrey og harry er langhårede og med de gener tror du så ikke de bliver lige så lange som james?

burrus

Indlæg af burrus » 8. okt 2008 14:52

liv skrev:ok... synes james pels ser mere min stil agtig ud... og den er jo længere end harrys og hvis audrey og harry er langhårede og med de gener tror du så ikke de bliver lige så lange som james?
åh jo :wink:  Harrys pels er jo slet slet ikke færdig udviklet endnu :wink:
Pia B

liv

Indlæg af liv » 8. okt 2008 17:55

burrus skrev:
liv skrev:ok... synes james pels ser mere min stil agtig ud... og den er jo længere end harrys og hvis audrey og harry er langhårede og med de gener tror du så ikke de bliver lige så lange som james?
åh jo :wink:  Harrys pels er jo slet slet ikke færdig udviklet endnu :wink:

det er derfor den stritter sådan :lol:

burrus

Indlæg af burrus » 8. okt 2008 18:08

også det :wink:
Pia B

Blacktrunt

NURH <33

Indlæg af Blacktrunt » 8. okt 2008 18:15

Nurh! de unger går lige ind i hjertet! De er simpelthen nusser!

burrus

Indlæg af burrus » 8. okt 2008 19:21

så liv - så er der Martini-cocktail for alle pengene :wink:

jeg vil såååå gerne hjem til dig - må jeg det?
Billede

Billede

se selv hvor nuttet jeg er
Billede
Billede
Billede

se så fin jeg er
Billede
Billede

så stor jeg kan blive
Billede

pleeeeaaase
Billede

:wink:  han posere som vidste han hvad det galt :wink:  han vil SÅ gerne :wink:
Pia B

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 8. okt 2008 19:42

os mig... billeder af Angel  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  please  :hgrin:
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

liv

Indlæg af liv » 8. okt 2008 19:50

hehe burrus jeg tror heller ikke hun kan sige nej efter det der kommer til at ligge under hovedpuden inat :lol:  :lol:

har lavet en flot kolage på computeren hvor der først står Mr. Demartini + Liv 4-ever derefter er der et billede af den lille skid og så ´+ og så et billede af glade mig

nedeunder står der så: kan du virkelig skille 2 venner ad? det var som kærlighed ved første blik! det gav et sug i maven jeg fik gåsehud! jeg vidste det skulle  være ham og mig foraltid! du ar prøvet at være forelsket du ved hvordan det er!

hun giver sig :lol: muhahaha!! jeg er mester i at plage så kom bare og spørg mig om hjælp :P  :wink: det gælder om at ramme det punkt hun ikke kan modstå! hihi :lol:  :lol:  :oops:  :oops:

oh burrus kan godt forstå du vil have ham :lol:  :lol: han er da bare for nutzzi :shock:  :shock:  :D  :D

burrus

Indlæg af burrus » 8. okt 2008 20:04

AnetteFrost skrev:os mig... billeder af Angel  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  please  :hgrin:
jajajajajajaja rooolig nu :wink:  du er jo overtalt :lol:  

ej der skal nok komme af hele banden - også James :wink:  men ikke i aften :wink:  der er simpelthen ikke lys nok...  :lol:
Pia B

Vimse

Indlæg af Vimse » 8. okt 2008 20:21

nuuuuh hvor er de aqltså bare søde. Sikke nogle gode ''lokke'' billeder :lol:
KH. Kathrine

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 8. okt 2008 20:21

burrus skrev:
AnetteFrost skrev:os mig... billeder af Angel  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  please  :hgrin:
jajajajajajaja rooolig nu :wink:  du er jo overtalt :lol:  

ej der skal nok komme af hele banden - også James :wink:  men ikke i aften :wink:  der er simpelthen ikke lys nok...  :lol:
jaja.... det er jo længe siden.... men hun ser bare så ja  :oops: LÆKKER ud  :oops: der er altså længe til på fredag  :(
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Besvar