advarsel! pels pels og mere pels :P
advarsel! pels pels og mere pels :P
jooo det går fremad med mit langhårs "projekt" . jeg eeeeeelsker jo langhårede og har for mål at få avlet nogle rigtig langhårs langhårede hamstere ser ud ti ldet begynder at virke
Unger er knap 4 uger (i morgen) og er så lange nu:
lille frk. Angel
Mr. Coleman
(ikke så langhåret igen endnu )
D'Auria - hun er ikke ret stor endnu..
Dallara
PELS! :lol:
Dana Hannon
Miss Darcy
Miss DeRubbio
Mr. Douglas
miss duffy
Mr. DeMartini (ham har i lige fået mange billeder af)
Miss Mary jones
synes de alle er vildt nuttede og især pigerne overrasker mig med pelsen - de er længere nu end Harry var som 4-ugers
Unger er knap 4 uger (i morgen) og er så lange nu:
lille frk. Angel
Mr. Coleman
(ikke så langhåret igen endnu )
D'Auria - hun er ikke ret stor endnu..
Dallara
PELS! :lol:
Dana Hannon
Miss Darcy
Miss DeRubbio
Mr. Douglas
miss duffy
Mr. DeMartini (ham har i lige fået mange billeder af)
Miss Mary jones
synes de alle er vildt nuttede og især pigerne overrasker mig med pelsen - de er længere nu end Harry var som 4-ugers
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
hvor er min angel bare nuser... kan slet ikke vente med at se hvor lang hendes pels bliver....
hvilken tybe børste bruger I til at rede pelsen med?
hvilken tybe børste bruger I til at rede pelsen med?
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
hvor martini er.. tja nu har jeg aldrig stået med en pearl saphir i hånden - så der må jeg være dig svar skyldigliv skrev:er det sorte ikke tusch?
hvor grå er martini egntlig hvis man tænker i forhånd til en vinterhvid dværg i pearl saphir??? lidt kedeligt med samme farver synes jeg
men han bliver nok lidt lysere med alderen når hans pels bliver længere han har jo så også et hvidt bånd som gør ham lysere at se til
jeg ved jo ikke lige hvor lys din pearl saphir er
Men du kommer jo på tirsdag, så kan vi kigge på alle ungerne der flytter ikke nogen før tidligst onsdag
og jo det sorte er tusch
Pia B
heh fy skamme pia!! ej jeg har jo heller aldrig holdt en langhåret.. men dog også kun kendt rigtig meget til hamstere et år ja kommer jo tirsdag men kan bare ikke vente!! glæder mig til at se microprutten :lol: :lol:burrus skrev:hvor martini er.. tja nu har jeg aldrig stået med en pearl saphir i hånden - så der må jeg være dig svar skyldigliv skrev:er det sorte ikke tusch?
hvor grå er martini egntlig hvis man tænker i forhånd til en vinterhvid dværg i pearl saphir??? lidt kedeligt med samme farver synes jeg
men han bliver nok lidt lysere med alderen når hans pels bliver længere han har jo så også et hvidt bånd som gør ham lysere at se til
jeg ved jo ikke lige hvor lys din pearl saphir er
Men du kommer jo på tirsdag, så kan vi kigge på alle ungerne der flytter ikke nogen før tidligst onsdag
og jo det sorte er tusch
er stadig vildt forelsket i ham!! det er også et flot bånd han ahar :P
tror at hvis mor sigr ja (som hun gør ) så skal det være ham :D han er bare for skøøøøøn!!!!!!!!!!! :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love4: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :fest: :fest: :fest: :fest: :fest: :fest: :fest: :fest: :fest: :fest: :fest: :fest: :engel2: :engel2: :engel2: :engel2: :engel2: :engel2: :engel2: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :konge: :konge: :konge: :konge: :konge: :konge: :konge: :konge: :hgrin: :hgrin: :hgrin: :hgrin: :hgrin: :hgrin: :hgrin: :hgrin: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: