Hvordan endte det dog med at koste så meget? :shock:contraria skrev:bare min sveriestur for at få nyt sølvgrå og nyt blod ind kostede mig den lette som af ca. 1500,-
rex hamster...
Er du sikker på, linket er rigtigt? for der er ingen der snakker om rex? bare nogle unger.contraria skrev:lykke
her er to rex unger i sverie..
http://hamsterforeningen.se/shfsforum/i ... ;topicseen
(altså en mener hendes unger er "bö" og andre siger, det er de ikke)
Senest rettet af Lykke 12. okt 2008 12:27, rettet i alt 1 gang.
altså man er velkommen til at låne parmesan hvis i vil...Mahonia skrev:Amanda: Tak for den fine forklaring, som jeg sandelig forstod. :D
Er jo ikke så skarp til genetik.
Lidt ærgeligt at du har andre planer lige nu, hehe...
men det jo slet ikke sikkert at den i beholder og måske parre tilbage på parmesan er split... men i kan være lige så hældige som pia var med zita og james da de fik chokolade
de venligste hilsner amanda
ja er sikker på de er rex.. kik på knorhårneLykke skrev:Er du sikker på, linket er rigtigt? for der er ingen der snakker om rex? bare nogle unger.contraria skrev:lykke
her er to rex unger i sverie..
http://hamsterforeningen.se/shfsforum/i ... ;topicseen
(altså en mener hendes unger er "bö" og andre siger, det er de ikke)
Tak for tilbuddet Amanda. Jeg tror nu, jeg vil prøve at finde en, jeg er sikker på giver rex i kuldet. Så jeg må til at søge lidt. Har jo også selv planer lige nu. :Pcontraria skrev:altså man er velkommen til at låne parmesan hvis i vil...Mahonia skrev:Amanda: Tak for den fine forklaring, som jeg sandelig forstod. :D
Er jo ikke så skarp til genetik.
Lidt ærgeligt at du har andre planer lige nu, hehe...
men det jo slet ikke sikkert at den i beholder og måske parre tilbage på parmesan er split... men i kan være lige så hældige som pia var med zita og james da de fik chokolade
birgitte så sempelt er det altså ikke....Hopiw skrev:Det gør jasmals unger altså ikke.Lykke skrev: Jeg kan godt se, at den sølvgrås pels bølger lidt, men det synes jeg også at JasMals sølvgrå unges pels gør...
Det er meget nemt at se forskel på glathåret og rex dyr.
Rex hamster
Rex rotte
der er gode rex (som den du viser) og så er der dårlige rex. som lige som odgaards liger meget glat håret... nogen rex har kun knorhårne de kan kændes på ondre kun pelsen men ikke knorhårne... så du kan altså ikke altid se forskæl i sort sort/hvid verden du fremstiller det som.
Ingen af Odgaargs rex'er ligner da galthåret? Hvor får du dog det fra?contraria skrev:birgitte så sempelt er det altså ikke....
der er gode rex (som den du viser) og så er der dårlige rex. som lige som odgaards liger meget glat håret... nogen rex har kun knorhårne de kan kændes på ondre kun pelsen men ikke knorhårne... så du kan altså ikke altid se forskæl i sort sort/hvid verden du fremstiller det som.
De langhåret har stadig en krøllet/pjusket pels.
krøllet pels + krøllet/buede knurhår = rex, så sort og hvidt er det altså.