Indbydelse til udstilling.
Indbydelse til udstilling.
Så er vi klar til DHF´s allerførste udstilling :D
Det sker d. 15 - 11 - 2008 på Vesterbro.
Tjek www.hamsterland.dk for yderligere oplysninger
og tilmelding :D
Det sker d. 15 - 11 - 2008 på Vesterbro.
Tjek www.hamsterland.dk for yderligere oplysninger
og tilmelding :D
Mange hilsner fra Jeanne.
Konkurerer guld og dværge i samme klasse?
Citat fra regelsættet, standard: "Alle dyr der lever op til en beskrevet kategori i standarden, kan deltage. Det er udstillerens egen vurdering, om dyret lever op til standarden."
Øh, hvad er en beskrevet kategori i standard? Synes det er virkelig mærkeligt formuleret og forstår det ikke? Og hvor er denne standard beskrevet?
Er det kun standard klassen at dyret skal have stamtavle??
Ja, undskyld jeg spørger så meget, men forstår ikke rigtig noget af det?
Citat fra regelsættet, standard: "Alle dyr der lever op til en beskrevet kategori i standarden, kan deltage. Det er udstillerens egen vurdering, om dyret lever op til standarden."
Øh, hvad er en beskrevet kategori i standard? Synes det er virkelig mærkeligt formuleret og forstår det ikke? Og hvor er denne standard beskrevet?
Er det kun standard klassen at dyret skal have stamtavle??
Ja, undskyld jeg spørger så meget, men forstår ikke rigtig noget af det?
Ja der kommer mere info om standarderne og kriterierne.
Nu ville vi bare gerne lige have datoen ud til jer.
Alle klasser, skal have en stamtavle - hamsterne kan ikke deltage uden stamtavle, uanset om de stiller op som kæl, børn eller standard.
Medmindre man som ikke-medlem er med på udstillingen 1 gang som en "prøvetur"
Nu ville vi bare gerne lige have datoen ud til jer.
Alle klasser, skal have en stamtavle - hamsterne kan ikke deltage uden stamtavle, uanset om de stiller op som kæl, børn eller standard.
Medmindre man som ikke-medlem er med på udstillingen 1 gang som en "prøvetur"
Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

er det regler for stamtavle du mener?

Altså det jeg mener er at jeg har en han som jeg har købt i en dyrehandel. Ham har jeg jo ikke stamtavle på. Hvorfor må han så ikke deltage i kæledyrs klassen? Det er det jeg ikke forsrtår.
Min hun er måske drægtig når der er udstilling så hun kan ikke være med, og den regel synes jeg er fin, skal jo ikke stresse det lille pjok.
Min hun er måske drægtig når der er udstilling så hun kan ikke være med, og den regel synes jeg er fin, skal jo ikke stresse det lille pjok.
Okay, så forstår jeg det meget bedre... Det vil jeg så gøre. Skal jeg have et opdrætter navn før jeg kan bestille stamtavle? Og kan alt dette nås inden udstilingen?Jeanne skrev:Anna, du kan jo sagtens få stamtavle på din dyrehandler-han. Det koster kun 5 kr. for en stamtavle - og så kan du udstille ham :D
Jeg laver stamtavlerne i dén rækkefølge, de kommer - og forelødig har jeg ikke flere ligegnde, end jeg kan nå at lave den til dig, så du kan nå at melde til.
Du skal ikke have opdrætternavn for at søge stamtavle på et dyr fra en dyrehandel - der kommer jo ikke noget opdrætter-navn på, da denne jo vil være ukendt
Du skal ikke have opdrætternavn for at søge stamtavle på et dyr fra en dyrehandel - der kommer jo ikke noget opdrætter-navn på, da denne jo vil være ukendt

Mange hilsner fra Jeanne.
alle deltagere får et diplom - man kan vinde rosetter eller pokaler. - du kan se hvordan på hamsterland under reglerne for udstilling.
Derudover er der et lotteri med lodder, hvor man kan vinde ting.
Derudover er der et lotteri med lodder, hvor man kan vinde ting.