hmm ja hvor skal jeg begynde..

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Lisette

hmm ja hvor skal jeg begynde..

Indlæg af Lisette » 20. okt 2008 12:18

Vi havde købt to hamster i en dyrehandler, en ene var super sød med det samme, den anden sur og slet ikke til at holde... jeg havde så besluttet at give ham tid (efter gode råd herinde fra) Tak :D men i dag var jeg forbi en anden  dyrehandler i området (dog samme ejer som den anden ) . Her fortalte jeg om vores hamster oplevelse, og de var meget meget kede af vi var kommet afsted med et hamster der var sådan, han sagde med det samme vi godt måtte komme med den og få en ny, hmm tænkte jeg hvad gør du??  :? Sagde at det kunne ikke hjælpe noget hvis ham vi havde bare blev en andens kæledyr, for der var rigtig meget arbejde i ham, (hvis han bliver god)... Jeg fortalte om hende der havde hjulpet mig i den anden butik og han tog telefonen med det samme og tog kontakt til den anden butik, jeg havde nemlig også fundet ud af at Perle vores dejlige pige er en dreng :?
Der kom så en ansat der selv har hamster der hjemme, og vi fik en laaang snak...hun kom med det tilbud at hun gerne ville tage ham og forsøge at gøre ham tam, ellers ville hun få ham aflivet, hun har haft hamster i mange år og kender meget til dem, så jeg sagde ja tak så nu håber jeg hun kan få rettet ham op, og ellers får den lille dyr fred, vi fik en creme hun med mørke øjne med hjem, og hun er SØD...De sagde undskyld og sagde at de ikke solgte hamster fra ders afd der var sure eller bidder og de ville snakke med den anden butik om det... puha sikken en omgang , men alt i alt en god løsning for alle...

liv

Re: hmm ja hvor skal jeg begynde..

Indlæg af liv » 20. okt 2008 15:09

Lisette skrev:Vi havde købt to hamster i en dyrehandler, en ene var super sød med det samme, den anden sur og slet ikke til at holde... jeg havde så besluttet at give ham tid (efter gode råd herinde fra) Tak :D men i dag var jeg forbi en anden  dyrehandler i området (dog samme ejer som den anden ) . Her fortalte jeg om vores hamster oplevelse, og de var meget meget kede af vi var kommet afsted med et hamster der var sådan, han sagde med det samme vi godt måtte komme med den og få en ny, hmm tænkte jeg hvad gør du??  :? Sagde at det kunne ikke hjælpe noget hvis ham vi havde bare blev en andens kæledyr, for der var rigtig meget arbejde i ham, (hvis han bliver god)... Jeg fortalte om hende der havde hjulpet mig i den anden butik og han tog telefonen med det samme og tog kontakt til den anden butik, jeg havde nemlig også fundet ud af at Perle vores dejlige pige er en dreng :?
Der kom så en ansat der selv har hamster der hjemme, og vi fik en laaang snak...hun kom med det tilbud at hun gerne ville tage ham og forsøge at gøre ham tam, ellers ville hun få ham aflivet, hun har haft hamster i mange år og kender meget til dem, så jeg sagde ja tak så nu håber jeg hun kan få rettet ham op, og ellers får den lille dyr fred, vi fik en creme hun med mørke øjne med hjem, og hun er SØD...De sagde undskyld og sagde at de ikke solgte hamster fra ders afd der var sure eller bidder og de ville snakke med den anden butik om det... puha sikken en omgang , men alt i alt en god løsning for alle...
TILLYKKE!!!!!!!!!!!! :D  :D  :D hehe skal perle have et nyt navn?? godt han kom et godt sted hen! hvad hedder det sted du var anden gang? og hvor ligger det? :wink:

Cecilie89

Indlæg af Cecilie89 » 20. okt 2008 16:16

Det lyder som en ualmindelig god dyrehandel. :)

Tillykke med den ny hamster!
Mvh.
Cecilie Larsen,
www.totalgnaver.dk

2,7 marsvin
1,3 kaniner

Lisette

Indlæg af Lisette » 20. okt 2008 18:38

Jeg blev også rigtig glad for de tog det alvorligt, det var faktisk bare meningen jeg ville fortælle dem om ham/oplevelsen så det ikke ville ske igen, men det var bare super så meget som de tog hånd om det :D
Jaaa Perle skal nok have et nyt navn, men syntes lige Perle var så godt til hende...øhh ham... :?

Her lige et par billeder af den nye Emma  :heart:
Vedhæftede filer
IMG_6320.JPG
IMG_6320.JPG (55.03 KiB) Vist 4548 gange
IMG_6325.JPG
IMG_6325.JPG (51.1 KiB) Vist 4549 gange
IMG_6331.JPG
IMG_6331.JPG (56.38 KiB) Vist 4550 gange

liv

Indlæg af liv » 20. okt 2008 19:02

HUN ER BARE FOR KÆÆR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EEEEELSKER CREME!!!

hehe ville også selv have reserveret en creme han hvis jeg ikke fandt lille gyldne sirius :oops:  :P

Cecilie89

Indlæg af Cecilie89 » 20. okt 2008 19:05

Ej, hold da op hvor er hun dog en kær lille ting!  :shock:
Mvh.
Cecilie Larsen,
www.totalgnaver.dk

2,7 marsvin
1,3 kaniner

contraria

Indlæg af contraria » 20. okt 2008 19:26

hun er total kjut....

er det bare mit eller har hun øjnringe ? :oops:
de venligste hilsner amanda

Meddie

Indlæg af Meddie » 20. okt 2008 19:30

Hvor er hun lækker ! :love:
~ Mvh. Mette og Clean

Lisette

Indlæg af Lisette » 20. okt 2008 19:38

Tak det er også virkelig dejligt at have en vi rigtig kan nyde :D
Og tror også på det var en god løsning for Pelle... :heart:

burrus

Indlæg af burrus » 20. okt 2008 20:54

contraria skrev:
er det bare mit eller har hun øjnringe ? :oops:
det kaldes hud det du kan se :wink: der er så tyndt et lag pels at huden kan ses igennem og det virker som om hun har øjenringe :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

contraria

Indlæg af contraria » 20. okt 2008 20:56

okay... så er det bare mig... :oops:  :roll:

og tak sså lærte jeg noget nyt.
de venligste hilsner amanda

Spot

Indlæg af Spot » 21. okt 2008 17:50

Det var da ikke den værste erstatning :p super smuk!
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Besvar