hva farve?? :D
Ok med mindre med at moren er Tortie uden det fremgår på billedet så er Faren altså Hb Zobel Gul, det gule kan bare ikke ses da han er Zobel altså en Cremevariant.
Men er det faren det gule kommer fra så skal alle hun ungerne også være Tortie men nu kan Tortie også skjule sig så godt så det er umuligt at finde.

Men er det faren det gule kommer fra så skal alle hun ungerne også være Tortie men nu kan Tortie også skjule sig så godt så det er umuligt at finde.

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil

Hvis han er Gul vil du slet ikke kunne se det da han er en Cremevariant som skjuler gul, men hvis hunnen ikke er Tortie så ved du at det er faren der er gul.S-C-J skrev:men det skal da nok passe at han er detjeg kan se at på billeder kan man da se noget brunligt/gulligt :P

Jeg kan bare ikke se om moren er Tortie på billedet for det kan som sagt skjules godt.

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil

-
S-C-J skrev:hehe.. nu har jeg lige en ting mere..
den der Cinnamon... har lige været inde og se til den
og den er også begyndt at få de der aftegninger?? hva? er det også normalt med røde øjne.. lang pæls.. hvidt bånd.. farven Cinnamon.. OG så også aftegninger??? :shock: :lol:
Min hamster Victoria er cinnamon, så et par billeder af hende kan jeg da hjælpe med :)
Som du kan se på billederne har hun kind aftegninger og røde øjne.

Hilsen Hanne