Hvor godt husker de små?

Beskrivelse mangler
Låst
Lisette

Hvor godt husker de små?

Indlæg af Lisette » 24. okt 2008 18:41

Jeg kom til at tænke på om man ved eller har en ide om hvor godt hamster husker :huh:  :D
Senest rettet af Lisette 24. okt 2008 19:48, rettet i alt 1 gang.

Wampi

Indlæg af Wampi » 24. okt 2008 18:47

heh det er forskelligt.. kommer også an på hvad du mener?

F.eks. husker de at de har haft en dårlig oplevelse med hænder men nok ikke præcis hvad der er sket..

men huske hvad de er igang med hvis man prikker til dem.. heh ja der er deres hukommelse som en si.. i hvert fald dem jeg har mødt..

Lisette

Indlæg af Lisette » 24. okt 2008 18:51

Jeg tænker bare sådan husker tingene som de har oplevet , menneskerne mm. Ved godt det nok kan være svært at svare på da men jo ikke har teste dem på den måde :tunge:Men det kan jo være nogen af jer der har haft dem i mange år har en ide om det... :hsmile:

Spot

Indlæg af Spot » 24. okt 2008 19:03

Der er nogen der mener de har 15 minutters hukommelse
Men det er jeg nu helt uenig i da jeg 2 gange har oplevet at hamstermor stak af fra ungerne i ca ½ døgn og sagtens kunne huske dem bagefter ;)
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Lykke

Indlæg af Lykke » 24. okt 2008 19:05

Mon ikke der er noget med at de kan genkende lugte?

Det er vel derfor de kan genkende deres unger og derfor man ikke skal lugte af mad osv.

Det kan også virke som om de kan skelne mellem hvilke hænder de kommer i, synes jeg.

Wampi

Indlæg af Wampi » 24. okt 2008 19:31

Lykke skrev:Mon ikke der er noget med at de kan genkende lugte?

Det er vel derfor de kan genkende deres unger og derfor man ikke skal lugte af mad osv.

Det kan også virke som om de kan skelne mellem hvilke hænder de kommer i, synes jeg.
100% enig med det med hænderne.. Tot som vi har tilbage har for vane nogen gange at nappe mig f.eks. men aldrig min kæreste..

liv

Indlæg af liv » 24. okt 2008 19:59

Wampi skrev:
Lykke skrev:Mon ikke der er noget med at de kan genkende lugte?

100% enig med det med hænderne.. Tot som vi har tilbage har for vane nogen gange at nappe mig f.eks. men aldrig min kæreste..
hehe jaja lugte :wink: feta løber også bare over til mine hænder men når min mor vil holde hende så må jeg nærmest løfte hende derover :lol:

Spot

Indlæg af Spot » 25. okt 2008 13:28

liv skrev: hehe jaja lugte :wink: feta løber også bare over til mine hænder men når min mor vil holde hende så må jeg nærmest løfte hende derover :lol:
Haha! sådan er det også med min lillebror når han vil holde Isma  :lol:
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Låst