Invitation til Hamstertræf

Alt vedrørende vores forening - fx udstilling, stamtavler og nyheder.
Benjamin

Indlæg af Benjamin » 25. okt 2008 17:25

liv skrev:HVORDAN VAR TRÆFFET SÅ????? :D  :D  :D det skal siges i er gået glip af en masse hygge herinde :lol:  :lol: og nååååår ja tillykke S-C-J :fest:  :fest:  :fest:  :fest:  :fest:
Man kan jo altid komme på forum, men man kommer ikke lige sådan til træf hver dag. :wink:
Jeg syntes det var et fantastisk godt træf og det er ikke så langt tid siden at de sidste gæster kørte og mange har en del vej hjem så jeg tror slet ikke at alle er nået hjem endnu. :lol:
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

liv

Indlæg af liv » 25. okt 2008 17:27

Benjamin skrev:
liv skrev:HVORDAN VAR TRÆFFET SÅ????? :D  :D  :D det skal siges i er gået glip af en masse hygge herinde :lol:  :lol: og nååååår ja tillykke S-C-J :fest:  :fest:  :fest:  :fest:  :fest:
Man kan jo altid komme på forum, men man kommer ikke lige sådan til træf hver dag. :wink:
Jeg syntes det var et fantastisk godt træf og det er ikke så langt tid siden at de sidste gæster kørte og mange har en del vej hjem så jeg tror slet ikke at alle er nået hjem endnu. :lol:
hehe har hørt zanndra har fået tilde men er der andre (signe fik jo vega) som fik solgt nogle unger/hamstere/andre dyr :D

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 25. okt 2008 17:29

liv skrev:
Benjamin skrev:
hehe har hørt zanndra har fået tilde men er der andre (signe fik jo vega) som fik solgt nogle unger/hamstere/andre dyr :D
Uha der blev udvekslet en del dyr jeg fik selv solgt en sort guldhamster til Lisette og Jeg fik to kinesiske dværghamstere af kenneth, Siri og Deseree fik også hver deres guldhamster af kenneth. :wink:
Og så tror jeg faktisk at det var det. :D
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.

liv

Indlæg af liv » 25. okt 2008 17:31

Benjamin skrev:
liv skrev:
Benjamin skrev: Man kan jo altid komme på forum, men man kommer ikke lige sådan til træf hver dag. :wink:
Uha der blev udvekslet en del dyr jeg fik selv solgt en sort guldhamster til Lisette og Jeg fik to kinesiske dværghamstere af kenneth, Siri og Deseree fik også hver deres guldhamster af kenneth. :wink:
Og så tror jeg faktisk at det var det. :D
lyder da dejligt!!:D :D :D er bare så sur over jeg ikke kunne komme havde glædet mig vildt meget!! :(

Siigne

Indlæg af Siigne » 25. okt 2008 17:35

Tak for et super træf :D  :D

- Og Lotte, igen tak for Vega  :love4:
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

liv

Indlæg af liv » 25. okt 2008 17:36

Siigne skrev:Tak for et super træf :D  :D

- Og Lotte, igen tak for Vega  :love4:
hehe hvordan er hun så?? :D

Meddie

Indlæg af Meddie » 25. okt 2008 17:38

Ja tak for et hyggeligt træf :D
Smukke dyr i allesammen har!
Jeg er stolt over hvor mange jeg kunne genkende af dine hamster Benjamin :lol:
~ Mvh. Mette og Clean

kwo

Indlæg af kwo » 25. okt 2008 18:29

Ja, det var et rigtigt hyggeligt træf. Og virkelig hyggeligt at se så mange nye mennesker, der ikke har været med til træf før. :)
Kenneth Worm

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 25. okt 2008 18:39

Super hyggeligt træf - tak for i dag  :D
Mange hilsner fra Jeanne.

sabkoch

Indlæg af sabkoch » 25. okt 2008 18:50

Også tak herfra - det var meget hyggeligt og dejligt både at møde gamle kendinge og møde nye.  :D
Næstformand i Dansk Hamster Forening  - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

Billede

Lykke

Indlæg af Lykke » 25. okt 2008 18:50

ja, det var rigtigt hyggeligt!

Sjovt at få ansigter på folk  :)

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 25. okt 2008 19:04

Meddie skrev:Ja tak for et hyggeligt træf :D
Smukke dyr i allesammen har!
Jeg er stolt over hvor mange jeg kunne genkende af dine hamster Benjamin :lol:
Ja de er godt nok berømte. :lol:

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 25. okt 2008 19:05

Også tak fra mig det var rigtigt hyggeligt. :D

Desiree

Indlæg af Desiree » 25. okt 2008 19:43

også tak herfra, måtte holde et par pauser på vejen så vi er næsten lige trådt ind af døren. Siri betroede mig at hun ryddede en tallerken småkager alene... Forklarer måske hendes noget, øh, hyper opførsel...
Mange tak for vores to fine hamstre kenneth  :D  Jeg fik en lille chokolade hun og Siri fik en hb lh dove satin han- som allerede har skiftet navn til Leonardo ( han hed først Lucas).
mvh Desiree

kwo

Indlæg af kwo » 25. okt 2008 19:45

Desiree skrev: Mange tak for vores to fine hamstre kenneth  :D  Jeg fik en lille chokolade hun og Siri fik en hb lh dove satin han- som allerede har skiftet navn til Leonardo ( han hed først Lucas).
Det var da så lidt, skulle det være en anden gang så bare sig til.  :D
Kenneth Worm

Låst