Invitation til Hamstertræf
Halløj alle!
Tak for et super hyggeligt træf! Har ikk fortrudt at vi kørte så lang vej!
Og så fik vi jo søde Tilde med hjem. Hun er nu i et bur med hjul og hytte. Vil i morgen indrette hendes bur bedre.
Men hun er GODT NOK træt! Hun faldt i søvn på taget af sin hytte og tumlede ned derfra :roll:
Nå men hun skal nok blive forkælet her Lul!
Endnu engang tusind tak for et fedt træf!
Og tillykke med fødselsdagen Sandra
Og så fik vi jo søde Tilde med hjem. Hun er nu i et bur med hjul og hytte. Vil i morgen indrette hendes bur bedre.
Men hun er GODT NOK træt! Hun faldt i søvn på taget af sin hytte og tumlede ned derfra :roll:
hehe det er da klart efter en laaaaang dag på træfZannDra skrev:Halløj alle!
TILLYKKE med hende :P
Benjamin fik taget nogle billeder, han sagde de var til hamsternyt.JasMal skrev:Det lyder som om i har hygget jer - ØV jeg ikke kunne komme med Men håber næste gang jeg kan *ss*
Var der nogen som fik taget billeder ? Vil gerne titte med så hvis
Jeg havde kamera med, men fik kun taget billeder af nogle får udenfor (som gerne ville kløs bag ørerne), og siri ved siden af nogle af Benjamins fine fuchsiaer, det var noget af en samling- siri var helt solgt :lol:
mvh Desiree
Det er så min far der samler på fuschiaer men jeg samler på så mange andre planter og dyr.Desiree skrev:Benjamin fik taget nogle billeder, han sagde de var til hamsternyt.JasMal skrev:Det lyder som om i har hygget jer - ØV jeg ikke kunne komme med Men håber næste gang jeg kan *ss*
Var der nogen som fik taget billeder ? Vil gerne titte med så hvis
Jeg havde kamera med, men fik kun taget billeder af nogle får udenfor (som gerne ville kløs bag ørerne), og siri ved siden af nogle af Benjamins fine fuchsiaer, det var noget af en samling- siri var helt solgt :lol:
Ja jeg har fået taget nogen billeder men jeg ved ikke lige hvad folk siger til at de havner på forum, men hamsternyt slipper i ikke for.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
Niks dette er jo et offentligt sted på nettet det er hamsternyt ikke.Desiree skrev:Næh det var også det jeg tænkte. Man kan jo ikke smide folk på nettet med mindre de giver tilladelse først.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.