Hvor gammel er dit ælste hamster blevet?
-
I sommeren 2001, fik jeg en ung dværg fra min lillesøsters klassekammerat, da hans hamstere havde fået unger...
To måneder efter blev jeg ringet op af min klassekammerat, som havde købt 2 fra samme kuld og spurgte mig om jeg ville overtage hendes, da hun fik mindre tid til dem, desværre, men jeg var glad for at få dem..
To af dem blev delvist vinterhvide, en af dem slet ikke...
Det næste vinter, blev en af dem helt vinterhvid og de to andre kun delvist..
Tredje vinter blev to vinterhvide og den sidste slet ikke...
I løbet af foråret, begyndte der at komme alderstegn på dem allesammen med få ugers mellemrum..
To af dem var i tremmebur og den tredje var i glasbur..
I midten af maj-måned døde den første og de to andre fulgte efter i begyndelsen af juni, så de blev næsten 4!
At jeg havde glæden så længe fatter jeg ikke, da de andre fra det samme kuld ikke levede så længe...
De første par hamstere fik jeg, da jeg var 5 og de blev godt og vel 2 år gamle
To måneder efter blev jeg ringet op af min klassekammerat, som havde købt 2 fra samme kuld og spurgte mig om jeg ville overtage hendes, da hun fik mindre tid til dem, desværre, men jeg var glad for at få dem..
To af dem blev delvist vinterhvide, en af dem slet ikke...
Det næste vinter, blev en af dem helt vinterhvid og de to andre kun delvist..
Tredje vinter blev to vinterhvide og den sidste slet ikke...
I løbet af foråret, begyndte der at komme alderstegn på dem allesammen med få ugers mellemrum..
To af dem var i tremmebur og den tredje var i glasbur..
I midten af maj-måned døde den første og de to andre fulgte efter i begyndelsen af juni, så de blev næsten 4!
At jeg havde glæden så længe fatter jeg ikke, da de andre fra det samme kuld ikke levede så længe...
De første par hamstere fik jeg, da jeg var 5 og de blev godt og vel 2 år gamle