Hverken eller...

Alt omkring opdræt, genetik, unger m.m.
Lisette

Hverken eller...

Indlæg af Lisette » 1. nov 2008 20:34

Det er godt nok kun første aften vi prøver at sætte dem sammen, Pelle ville gerne Holly, og han fik lov til det hele, ja lige på nær det der gør de får unger :lol:
Men de blev ikke uvenner men omvendt laver de heller ikke unger, ik i aften  :wink:
Men han var godt klar over hvilken ende han skulle have fat i, og det sagde hun ikke noget til...det er jo super de ik blev uvenner men er det ikke normalt de bliver det når hunnen ikke er i brunst?
Vi prøver bare 5 dage/aftener frem fra nu af og håber på de finder ud af det, så vi kan nyde nogle dejlige unger after de to søde dyr :D

Æda

Indlæg af Æda » 1. nov 2008 21:33

Held og lykke med næste gang  :D
Hilsen Ida <3

Ringling

Indlæg af Ringling » 1. nov 2008 21:39

Men er du sikker på at hun ikke var i brunst så?
Hilsen Lotte
Billede

Lisette

Indlæg af Lisette » 1. nov 2008 21:54

Hvor langt tid bruger de sammen inden de går igang? :D

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 1. nov 2008 21:56

det kan godt tage et stykke tid før de kommer rigtigt igang synes jeg
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 1. nov 2008 22:05

tja min frække ved godt hvordan det skal gøres.... når hunnen kommer ned til ham bruger han et par min på at snuse hunnen bagi og så går han ellers igang, men så er jeg også sikker på at hunnen er i bruns...

Men det så ret komisk ud da starscream kom ned til ham har d. 27 eller sådan, for hun er en del større ned han er og så den der strittende halen, han kæmpede og er ret sikker på at Hun er med unger nu... Men det så godt nok ud som om han ikke rigtig kunne komme til :?:

Så alt ialt tror jeg at det er op til den enkelte han, men prøv hver aften og hvis det ikke ryger på hinanden ville jeg give dem et kvarterstid til selve parringen eller til at hannen ikke rigtig kan længere... så er jeg sikker på at det bliver et hit.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Ringling

Indlæg af Ringling » 1. nov 2008 22:10

Men selve parringen kan tage et par sekunder, så hvis han fik lov af hende kan det jo godt være, at han har ramt plet?  :lol:
Hilsen Lotte
Billede

Æda

Indlæg af Æda » 2. nov 2008 00:08

Hvad farve er Pelle?  :D
Hilsen Ida <3

Lykke

Indlæg af Lykke » 2. nov 2008 08:44

De behøver ikke fare i totterne på hinanden med det samme. Det er jo derfor der nogle gange er folk der mener de godt kan gå sammen.

Mine gik ret hurtigt igang. Han skal kun op på hende i et kort øjeblik, så hopper han af, vasker sig lidt eller snuser og lidt og så op igen og sådan fortsætter det.

Hun har måske også været lige ved at gå i brunst, men ikke helt været det. Eller han har ikke helt vist hvad han skulle, hvis ikke han prøvede at kravle op på hende.

Bare prøv igen!

ps. hun er en hun, ik'?

Lisette

Indlæg af Lisette » 2. nov 2008 09:51

Pelle er gylden med hvid bånd :)
Hmm... jov...hun er en hun Mette, men er Pelle en han? :wink:  :lol:
Vi prøver bare nogle flere dage det skal nok komme....  :D

Lykke

Indlæg af Lykke » 2. nov 2008 11:47

Lisette skrev:Pelle er gylden med hvid bånd :)
Hmm... jov...hun er en hun Mette, men er Pelle en han? :wink:  :lol:
Vi prøver bare nogle flere dage det skal nok komme....  :D
jamen, var det den, jeg kiggede på? Så var vi da blevet enige om, at det nok var en hun, ik'? eller hvad (jeg har vist lidt glemt det...)

Lisette

Indlæg af Lisette » 2. nov 2008 13:01

nej altså Pelle var ham der før var Perle og hende/ham blev vi enige om var en han :wink:
Kan du ikke huske hun havde nogen under huden, så små kugler der kunne flyttes ned?? :)
Hvis han ikke er en han, så tror jeg fanden der ikke sker noget  :lol:
Måske skulle jeg prøve at tage nogle billeder af ham/hende og se hvad i andre siger :lol:

Spot

Indlæg af Spot » 2. nov 2008 13:04

Jeg havde en han som kunne bruge timer på bare at snuse lidt rundt sammen med hunnen istedet for at gøre det han skulle <3
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Lisette

Indlæg af Lisette » 2. nov 2008 13:07

"problemet" med ham/hende her Perle/pelle, er at den er svært at se på hvad det er af køn, jeg har købt hende som en hun men der er langt mellem tingene så det kunne være en han en han har ikke rigtig bulen bagpå som andre??!! :shock: problem nummer 2 er nok jeg ikke er god til at se det :lol:

Spot

Indlæg af Spot » 2. nov 2008 13:09

så det er måske 2 hanner? det er jeg næsten sikker på det ikke er hvis de ikke for direkte i totterne på hinanden ;)
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Låst