Åh nej da! Stakkels lille baby.HamsterMiaah skrev:Baby Bryan blev spist af sin mor, da han var den mindste i kuldet, og åbenbart svagelig..

Det var jo godt, du kunne få Baby Barry i stedet for så.

Mht. fodderet var jeg også lidt mistroisk over det i starten. Dyrhandleren viste mig rigtig mange forskellige, men endte med at vælge den pakke fodder; fordi:Spot skrev:Bla fodderet som jeg lige har købt for 1. gang.. synes det er en smule kedeligt men har bare blandet det op med noget andet.
Buret og hjulet er måske lidt lille men det er jo en smagssag
Ja, helt sikker (prøvede selv at sætte den ned i, men det var umuligt, for den kunne ikke være der...)Desiree skrev:Det ser fint ud synes jeg.
Jeg er ked af at sige det, men det hjul er ikke stort nok til ham når han bliver voksen, da skal du have den store størrelse.
Er du sikker på at det store ikke vil kunne være i dit bur? Jeg har også plastikbure, og store nobby hjul i to af dem.
Ja, hjulet skal skiftes ud når han bliver voksen, medmindre han ikke skal have nogetDesiree skrev:Det ser fint ud synes jeg.
Jeg er ked af at sige det, men det hjul er ikke stort nok til ham når han bliver voksen, da skal du have den store størrelse.
Er du sikker på at det store ikke vil kunne være i dit bur? Jeg har også plastikbure, og store nobby hjul i to af dem.