Bjarke og chokolade hunnens kuld
Bjarke og chokolade hunnens kuld
Ja så er der lige friske billeder af ungerne, der er sørme både sort hb sort gylden og hb gylden og sølvgrå jeg kan bare endnu ikke se om de gyldne er rust eller om de sølvgrå er brunøret sølvgrå men der er ingen chokolade.
Men der er så også kommet nogen utroligt smukke unger jeg ikke havde regnet med, der er sørme kommet 2 hb sort tortie satin piger som har utroligt store gule plamager så jeg tror de bliver rigtigt flotte og jeg bliver jo nok til at beholde en selvom det slet ikke var meningen men de ser rigtig lækre ud.
Så nu kan jeg også godt skrive gul på Bjarke så RØ hb Grågul Umbrous Satin.
Sikke med gener og desværre har jeg først fundet ud af det nu for ellers var han aldrig blevet parret med en Zobel hun tidligere men dengang vidste jeg det jo ikke.
Nå men i skal som sagt ikke snydes for billeder.
Men der er så også kommet nogen utroligt smukke unger jeg ikke havde regnet med, der er sørme kommet 2 hb sort tortie satin piger som har utroligt store gule plamager så jeg tror de bliver rigtigt flotte og jeg bliver jo nok til at beholde en selvom det slet ikke var meningen men de ser rigtig lækre ud.
Så nu kan jeg også godt skrive gul på Bjarke så RØ hb Grågul Umbrous Satin.
Sikke med gener og desværre har jeg først fundet ud af det nu for ellers var han aldrig blevet parret med en Zobel hun tidligere men dengang vidste jeg det jo ikke.
Nå men i skal som sagt ikke snydes for billeder.
- Vedhæftede filer
-
- Hamstere 039.jpg (38.47 KiB) Vist 4291 gange
-
- Hamstere 041.jpg (61.9 KiB) Vist 4291 gange
-
- Tortie pigerne
- Hamstere 042.jpg (31.3 KiB) Vist 4291 gange
-
- Tortie pigerne
- Hamstere 043.jpg (31.42 KiB) Vist 4291 gange
-
- Tortie pigerne
- Hamstere 044.jpg (30.93 KiB) Vist 4291 gange
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
-
Bjarkes mor er Tortie og han har lavet tortie hunner med andre hunner der har været Tortie så jeg har jo troet at det var fra de hunner han har været parret med.Lykke skrev:Hvorfor er du så sikker på, at det er Bjarke og ikke chokolade-hunnen, det gule gen kommer fra?
Har Bjarke lavet tortie piger før?
og jeg er helt sikker på at det ikke kommer fra denne hun.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
-
hvor er de kære
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
Nå jeg har godt nok lige lagt billederne ind i salgs tråden men den må jo ikke kommenteres så i får også lige billederne herind så i kan se hvordan ungerne har udviklet sig.
Hunnerne:
Hb Sort Tortie Satin (Bliver her)
Hb Sort SølvTortie Satin
Gylden
Sølvgrå
Hannerne:
Hb Sort med og uden Satin:
Sort Satin:
Sølvgrå Umbrous:
Gylden Umbrous:
Hunnerne:
Hb Sort Tortie Satin (Bliver her)
Hb Sort SølvTortie Satin
Gylden
Sølvgrå
Hannerne:
Hb Sort med og uden Satin:
Sort Satin:
Sølvgrå Umbrous:
Gylden Umbrous:
Moren er ikke tortie men faren har vist sig at være gul derfor kan han kun lave tortie hunner, derfor skal alle være tortie selvom man ikke kan se det på dem alle.AnnaR skrev:Jeg forstår ikke hvordan du kan skrive at alle hunnerne er tortie, hvis det kun er den ene forældre der er det? Jeg troede både mor og far skulle tortie og gul for at det er 100% af hunnerne.
De er ellers meget fine.