hængekøjer fra miss gore/Petpile

Beskrivelse mangler
burrus

hængekøjer fra miss gore/Petpile

Indlæg af burrus » 20. okt 2008 17:37

:D  Så kom jeg hjem fra københavn og fik endelig rigtig tid til at få kigget på det fine hængekøjer, som kom i ferien mens jeg ikke var hjemme :lol:  

og hvor er de fine :D  kanon!

Alle tre:
Billede

Den som skal ind til min lille James og hænge - sort fleece og sort imiteret pels :D  pensionisten skal jo ligge godt :wink:
Billede

De to som er købt til robo'erne - sort bomuld med hvide kranier og så sort flece på den ene og grå camuflage på den anden :D
Billede

ved ikke lige hvilken af de to små skal ind til Afrodithe og Rudolph Valentino, tror den med camuflage bliver gemt til senere, hvis jeg nu sku finde på at beholde en søn efter dem :D  og de så får den sorte  :D  det passer vist bedst når afrodithe også skal ku bruge den :lol:

Nu håber jeg bare de gider bruge dem - bliver prøvet inden for de næste par dage.. :D

de er købt hos www.petpile.dk  :D  håber de de gider bruge dem :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Spot

Indlæg af Spot » 20. okt 2008 18:26

Hvor er de fine :D Hvis de bruger dem må  du lige sige til for så vil jeg da overveje det :D
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

burrus

Indlæg af burrus » 20. okt 2008 18:28

Spot skrev:Hvor er de fine :D Hvis de bruger dem må  du lige sige til for så vil jeg da overveje det :D
hehe ska jeg nok  :D  håber lidt at hvis jeg hænger dem lidt lavt så vil james krybe op og ligge blødt  :wink:  pensionister ska jo have det godt her i vores velfærdssamfund :wink:  :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Spot

Indlæg af Spot » 20. okt 2008 18:29

Ja han skal da <3
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Meddie

Indlæg af Meddie » 20. okt 2008 18:43

Hvor er det smart :D
~ Mvh. Mette og Clean

jannie

Indlæg af jannie » 21. okt 2008 11:36

Hvor er de bare smarte... Glæder mig til at høre om de gider dem.. :D

malthesmor

Re: hængekøjer fra miss gore/Petpile

Indlæg af malthesmor » 21. okt 2008 13:10

Uhm lækker Ritter sport du har liggende på bordet  :lol: he he.

Har godt set den slags "hængekøjer" før, men tænker på om hamsterne ikke vil bide dem istykker :oops:

Bare en tanke jeg har, er spændt på at høre hvad der sker når hamsterne blir præsenteret for dem.

Hilsen Hanne

Hopiw

Re: hængekøjer fra miss gore/Petpile

Indlæg af Hopiw » 21. okt 2008 13:18

malthesmor skrev:Uhm lækker Ritter sport du har liggende på bordet  :lol: he he.

Har godt set den slags "hængekøjer" før, men tænker på om hamsterne ikke vil bide dem istykker :oops:

Bare en tanke jeg har, er spændt på at høre hvad der sker når hamsterne blir præsenteret for dem.
Hehe, det var også det første jeg tænkte "Damn jeg har lyst til Rittersport"

Tror ikke rigtig hamstere gider bide deres hængekøjer i stykker. Synes ikke de er særlig destruktive dyr.

burrus

Indlæg af burrus » 21. okt 2008 13:21

Tja James virker ikke særlig destruktiv i hvert fald - nu har han gået i samme grabbre bur i over et år og har ikke bidt i det en eneste gang :lol:  ret utriligt synes jeg for en guldhamster... selv den træbr han har til at hænge har han ikke bidt i... bare han har sin gnaverstang og foder så han glad...

robo'er virker bare generelt ikke særlige "gnavende" i ting :lol:  

så tror det går...
Ville f.eks. aldrig give en til lille audrey den gnaver!  :?  :lol:

og jep - rittersporten smagte goooooodt :D
Pia B

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 21. okt 2008 14:30

Nææ, hvor er de fine.  :D
Jeg var lige inde på Petpile's side og hvor er det godt fundet på selv at producere og sælge køjer og senge til dyrene! Hvorfor fik jeg ikke den ide´??!  8-)

Jeg er også spændt på, hvad hamserne siger til dem.  :wink:

Chilli

Indlæg af Chilli » 19. nov 2008 17:51

Fine!

Men er det virkelig til dværghamstre!:o

Bider de ikke barre i dem??

burrus

Indlæg af burrus » 19. nov 2008 17:55

Chilli skrev:Fine!

tja robo'erne har haft lidt en "kamp" o mat få så meget af fleece stoffet ned i reden som muligt :lol:  men det har de dog droppet - måske de så at de ødelagde køjen :lol:  de er i hvert fald stoppet med at bide i den - og putter i stedet i den :D
De er ret glade for den :D  skal lige se om jge kan fange et billede af dem mensde bruger den - med lidt held kan jeg "overraske" dem :lol:  

Har lige bestilt to mere fra petpile til min kommende svensker :D  så må vi se om han gnaver dem i tykker eller hvordan...  men gid de ville dukke op!
Pia B

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 19. nov 2008 17:56

Mine dværghamstere bider ikke i dem.
Mine lille campbells Tyson bruger sin til at hygge i og engang imellem os til at sove i :D ..
Min hybrid Domino gider ikke rigtig bruge sin, men bider dog heller ikke i den :)

Men tror det er meget forskelligt alt efter hamsteren :D
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

Chilli

Indlæg af Chilli » 19. nov 2008 19:24

burrus skrev:

tja robo'erne har haft lidt en "kamp" o mat få så meget af fleece stoffet ned i reden som muligt :lol:  men det har de dog droppet - måske de så at de ødelagde køjen :lol:  de er i hvert fald stoppet med at bide i den - og putter i stedet i den :D
De er ret glade for den :D  skal lige se om jge kan fange et billede af dem mensde bruger den - med lidt held kan jeg "overraske" dem :lol:  

Har lige bestilt to mere fra petpile til min kommende svensker :D  så må vi se om han gnaver dem i tykker eller hvordan...  men gid de ville dukke op!
:D  :D
mEN hvis de spiser dem,er det så farligt?

burrus

Indlæg af burrus » 19. nov 2008 19:27

Chilli skrev:
burrus skrev:

:D  :D
mEN hvis de spiser dem,er det så farligt?
det tror jeg næppe :wink:  det er ganske alm fleece stof - det sku gerne være uskadeligt :wink:
Pia B

Låst