![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Har en løve hoved kanin som hedder oscar, han spiser udelukkende kanin piller, men har også fået dem fra lille
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
det er da klart den vælger dem fra, når der ligger dejlige "usunde" godbider i buretSpot skrev:jeg har et par gange købt sammenpressede piller på brogården. Synes bare de virker så kedelige og de er altid de sidste der bliver spist hvis de får valget. Kunne være bange for at hamsteren ikke spiser nok hvis den kun får sådan noget 'kedeligt' noget
ja naturligvis vil enhver foretrække den "friske" mad først - o selvom man fodre med "piller" kan man jo stadig suplere med grønt og evt. lidt fersk kødAnne-Hedvig skrev:Synes nå det høres litt trist ut allikevel - å bare leve på piller...!! Har man mange dyr, kan jeg forstå at man ikke ønsker spild. På den annen side vil jeg kanskje tro at næringsstoffene er bedre i naturlig mat enn i 'lab blocks'? For mennesker i hvert fall er riktig mat mer verdifullt ernæringsmessig enn kosttilskudd. Min hamster Caroline spiser alltid ferskfôret først, og lar ferdigblandingen stå til hun er sulten igjen. Tydelig hva hun foretrekker!