Adder badder siger jeg bare!!! (melorme)
Adder badder siger jeg bare!!! (melorme)
HA, så var jeg lige ude med min søster idag, og vi kiggede lige hurtigt ind i en dyrehandel. Og lige da vi skulle gå tænke jeg, ah jeg spørger lige om de har sådan nogle melorme. Så fik en bøtte med hjem.
Og adder badder hvor er de bare ulækre!!!! Nu kan jeg huske hvorfor jeg ikke gider fiske med levende madding!!! Jeg kunne ikke få mig selv til at røre dem så tog den kømpe pincet jeg har, og de knasede sådan lidt hvis man klemte lidt for hårdt!! :puke2: :puke1: :puke: :violent1: :puke2:
10000 gange :puke2:
Men Honey elskede dem! Og hun var flere gange tilbage og kigge i skålen om der skulle ligge flere. Nu går jeg ind og prøver med Hannibal, for kan høre han er stået op nu.
Bare lige en gang til for god ordens skyld :puke2:
Og adder badder hvor er de bare ulækre!!!! Nu kan jeg huske hvorfor jeg ikke gider fiske med levende madding!!! Jeg kunne ikke få mig selv til at røre dem så tog den kømpe pincet jeg har, og de knasede sådan lidt hvis man klemte lidt for hårdt!! :puke2: :puke1: :puke: :violent1: :puke2:
10000 gange :puke2:
Men Honey elskede dem! Og hun var flere gange tilbage og kigge i skålen om der skulle ligge flere. Nu går jeg ind og prøver med Hannibal, for kan høre han er stået op nu.
Bare lige en gang til for god ordens skyld :puke2:
-
tja... jeg kan aldrig finde min pincet når jeg skal bruge den... så ender med at fiske et par stykker op med fingerne....
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
adder! :shock: jeg er ikke til kryb, men hvad man ikke gør for dyrene er utroligt...AnetteFrost skrev:tja... jeg kan aldrig finde min pincet når jeg skal bruge den... så ender med at fiske et par stykker op med fingerne....
tror nu nok jeg ville have en LANG foderpincet til at ligge fremme konstant! :lol: :oops: jeg er ikke til kryb!
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Hahaha, hvor er du sej, Anna! 8-)
Det minder mig om da jeg var i praktik i poppi og skulle fodre deres krybdyr med fårekyllinger og græshopper
(Der havde de ingen pincet!!)
Man vænner sig til det :lol:
Hver gang jeg tog en op sagde jeg "kom godt afsted lille ven" :oops: :lol:
Jeg synes bare det var så synd for dem
Det fik de meget tid til at gå med at mobbe mig med
Det minder mig om da jeg var i praktik i poppi og skulle fodre deres krybdyr med fårekyllinger og græshopper
(Der havde de ingen pincet!!)
Man vænner sig til det :lol:
Hver gang jeg tog en op sagde jeg "kom godt afsted lille ven" :oops: :lol:
~ Mvh. Mette og Clean
Haha :lol: :lol: :lol: det kan jeg faktisk godt fostå de fik rigtig meget tid til at gå med - det er da lidt underholdene..Meddie skrev: Hver gang jeg tog en op sagde jeg "kom godt afsted lille ven" :oops: :lol:
Pia B
Så så, Pia!burrus skrev:Haha :lol: :lol: :lol: det kan jeg faktisk godt fostå de fik rigtig meget tid til at gå med - det er da lidt underholdene..Meddie skrev: Hver gang jeg tog en op sagde jeg "kom godt afsted lille ven" :oops: :lol:
Mette og foderdyr - Nej, det hænger sket ikke sammen
Jeg får melidenhed med alt der bevæger sig!
.... Derfor turde de ikke vise mig hvordan de fodrede slangerne!
Af hjertet TAK :notworthy:
~ Mvh. Mette og Clean
Åh jeg har det på præcis samme måde...kan ikke få mig selv til det.Meddie skrev:Mette og foderdyr - Nej, det hænger sket ikke sammen
Jeg får melidenhed med alt der bevæger sig!
.... Derfor turde de ikke vise mig hvordan de fodrede slangerne!
Af hjertet TAK :notworthy:
Da jeg var lille fik jeg endda dårlig samvittighed overfor mine bamser hvis jeg sov med en bestemt om natten :oops: :oops: :lol:
aaaad benjamin - hvor ulækkert :lol: :lol: :lol: :lol:
Pia B
Jeg syntes nu ikke de er ulækre de er ganske harmløse så har ikke noget imod at røre dem.burrus skrev:aaaad benjamin - hvor ulækkert :lol: :lol: :lol: :lol:
Min far som er tidligere slangeavler havde mig engang med ud til en anden krubdyrmand, og han syntes åbenbart ikke at man skulle give dyrene noget man ikke selv ville spise så han bød os på en melorm som vi takkede nej til og så tog han selv en og spiste foran os.
Det var et knapt så lækkert syn.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil