Træf & udstilling.
Her er så planen i store træk - nu skal vi jo lige finde stederne og se hvilke datoer der er muligt, men:
- februar: udstilling omkring Frerecia, Vejle, måske Fyn
- april: træf og generalforsamling, der kommer snart nærmere om det,
men det bliver formodentligt også i det Jyske.
- juni: udstilling, formodentligt i Slagelse
Nærmere kan vi ikke komme det nu, men satser på at være klar med endelige datoer først i det nye år.
Der kommer i øvrigt en kategori her på forum som hedder udstillinger, fordi lige nu står der noget om udstillinger alverdens steder og det er ikke til for os at holde rede i og måske vi glemmer noget.
- februar: udstilling omkring Frerecia, Vejle, måske Fyn
- april: træf og generalforsamling, der kommer snart nærmere om det,
men det bliver formodentligt også i det Jyske.
- juni: udstilling, formodentligt i Slagelse
Nærmere kan vi ikke komme det nu, men satser på at være klar med endelige datoer først i det nye år.
Der kommer i øvrigt en kategori her på forum som hedder udstillinger, fordi lige nu står der noget om udstillinger alverdens steder og det er ikke til for os at holde rede i og måske vi glemmer noget.
Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.
februar udstilling - bliver det i jylland en wekeend jeg har fri - så kommer jeg! :D håber vi snart for mere at vide, da jeg ved vi snart ligger vagtplan for hele januar og i hvert de to første uger i februar
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Februar udstillingen bliver i jylland (måske fyn) giventvis sidst i februar.
Vi gør det så hurtigt vi kan, men vi skal jo lige finde et egnet sted først.¨
Benjamnin tænk i dyrenes dag 8-)
Vi gør det så hurtigt vi kan, men vi skal jo lige finde et egnet sted først.¨
perfekt :D så vil jeg holde de to sidste weekender "åbne" for bytten og evt. fri hvis jeg får nok hverdags vagter ugen op til weekenden
Pia B
Det ville være fedt for der kommer bare vildt mange mennesker forbi.sabkoch skrev:
Men der kan man jo recikere at jeg allerede skal udstille i andre foreninger der også deltager så der skal jeg så have en milion dyr med, godt vi har en trailer.
Ej så meget skal jeg nok heller ikke have med, det kaldes at proitere.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
-
dejligt med en udstilling så tæt på så skal jeg da ihvertfald med
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
Der er et lille problem med at hver andet træf holdes i Jylland, og hvert andet På Sjælland - Alle generalforsamlingerne ligger i Jylland. Er der ikke en måde man kan have hver anden generalfors. på Sjælland?
Jeg regner ikke med at kunne komme til træf i Jylland, har ikke råd til det, og jeg vil da også gerne på generalforsamling...
Jeg regner ikke med at kunne komme til træf i Jylland, har ikke råd til det, og jeg vil da også gerne på generalforsamling...
mvh Desiree
Ja det er og bliver en vanskelig sag med at få lagt tingene så det kommer til at passe.
I vores vedtægter står der omkring generalforsamlinger: at det skal tilstræbes at de kommer til at ligge centralt i landet og derfor førsøges den lagt omkring Fredericia. Den har også ligget på Fyn.
Træffene derimod kan vi lægge som vi vil - det er der ikke vedtægter på.
At der lægges et træf samtidig med generalforsamlinger, er for at få nogel flere med til generalforsamlingen, når der samtidig er træf.
I vores vedtægter står der omkring generalforsamlinger: at det skal tilstræbes at de kommer til at ligge centralt i landet og derfor førsøges den lagt omkring Fredericia. Den har også ligget på Fyn.
Træffene derimod kan vi lægge som vi vil - det er der ikke vedtægter på.
At der lægges et træf samtidig med generalforsamlinger, er for at få nogel flere med til generalforsamlingen, når der samtidig er træf.