flæskesteg?

Beskrivelse mangler
Låst
liv

flæskesteg?

Indlæg af liv » 14. dec 2008 13:38

må de få flæskesteg? for sidder med noget koldt noget i køleskabet og ved ikke om jeg skal gemme noget til hamsterne eller give det til hunden :?  :lol:

kwo

Indlæg af kwo » 14. dec 2008 13:46

Jeg tror jeg ville give det til hunden. :)
Kenneth Worm

liv

Indlæg af liv » 14. dec 2008 13:47

kwo skrev:Jeg tror jeg ville give det til hunden. :)
hehe ok :D  :D

Vimse

Indlæg af Vimse » 14. dec 2008 14:03

Jeg tror os hunden helst vil ha det.
KH. Kathrine

Lykke

Indlæg af Lykke » 14. dec 2008 15:19

Hvorfor?
Skulle der ske noget dårligt ved at give det til hamsteren?

kwo

Indlæg af kwo » 14. dec 2008 16:31

Lykke skrev:
Hvorfor?
Om der ligefrem ville ske noget ved jeg ikke. Men det er ret fedt kød, og som regel er der også kommet salt på.

Så når valget står mellem hamsteren og hunden, ville jeg som sagt vælge hunden. :)
Senest rettet af kwo 14. dec 2008 17:36, rettet i alt 1 gang.
Kenneth Worm

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 14. dec 2008 16:36

kwo skrev:
Lykke skrev:
Hvorfor?
Om der ligefrem ville ske noget ved jeg ikke. Men det er ret fedt kød, og som regel er der også kommet salt på.

Så når valget står mellem hamsteren og hunden, ville jeg som sagt vælge hamsteren. :)
Du mener hunden ikke?  :D
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

kwo

Indlæg af kwo » 14. dec 2008 17:36

Benjamin skrev:
kwo skrev:
Lykke skrev: Hvorfor?

Så når valget står mellem hamsteren og hunden, ville jeg som sagt vælge hamsteren. :)
Du mener hunden ikke?  :D
LOL, ja selvfølgelig. Retter lige. :)
Kenneth Worm

Lykke

Indlæg af Lykke » 14. dec 2008 18:25

kwo skrev:
Lykke skrev:
Hvorfor?

Så når valget står mellem hamsteren og hunden, ville jeg som sagt vælge hunden. :)
Ok.
Hvis man vælger det rette stykke gris til sin flæskesteg, er selve køddelen nu ret fedtfattig (såvidt jeg ved har rent svinekød en af de laveste fedt%'er).

Men hunden vil sikkert have større fornøjelse af det under alle omstændigheder  :wink:

burrus

Indlæg af burrus » 14. dec 2008 18:35

Lykke skrev:
kwo skrev:
Lykke skrev: Hvorfor?

Ok.
Hvis man vælger det rette stykke gris til sin flæskesteg, er selve køddelen nu ret fedtfattig (såvidt jeg ved har rent svinekød en af de laveste fedt%'er).

Men hunden vil sikkert have større fornøjelse af det under alle omstændigheder  :wink:
så er det bare lige det at FINDE rent svinekød :lol:  :roll:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Lykke

Indlæg af Lykke » 14. dec 2008 19:31

burrus skrev:
Lykke skrev:
kwo skrev: Om der ligefrem ville ske noget ved jeg ikke. Men det er ret fedt kød, og som regel er der også kommet salt på.

Ok.

så er det bare lige det at FINDE rent svinekød :lol:  :roll:
Det er ikke så svært. Hvis du køber en kamsteg eller rigtige koteletter, så er det bare at fjerne fedtkanten/sværene.
Men hvis du køber en billig(ere) steg, så er kød og fedt mere blandet.
Men hvis det endelig var, så skal hamsteren jo bare have et bittelille stykke  :wink:

liv

Indlæg af liv » 14. dec 2008 21:49

hunden blev glad for det :lol:  :lol: han var helt lykkelig :lol:  :lol:

burrus

Indlæg af burrus » 14. dec 2008 21:59

liv skrev:hunden blev glad for det :lol:  :lol: han var helt lykkelig :lol:  :lol:
fantastisk :D en glad hund er også vigtigt her i julen  :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

kwo

Indlæg af kwo » 15. dec 2008 07:02

liv skrev:hunden blev glad for det :lol:  :lol: han var helt lykkelig :lol:  :lol:
Ja, jeg syntes også jeg kunne se at Valdemar ville blive glad for et stykke flæskesteg. ;)
Kenneth Worm

Låst