HJÆLP!!!

Alt omkring opdræt, genetik, unger m.m.
Låst
laurashamster

HJÆLP!!!

Indlæg af laurashamster » 7. dec 2008 18:37

HJÆLP PLEAS: Jeg har sættet mine guldhamster sammen men: Hun stritter numsen i vejret men går også i mens! Han bruger mere tid på at nusse sig og slikke sig end på hende.. (Jeg har brugt alle regler: Sæt hunnen ned til hannen når hun er i brunst) Jeg sætter dog ikke hende ned til ham men tager en kasse og lader ham gå der i 5 min og putter så hende der ned.? (Sker der noget ved det?) Men der sker det .. Han dufter hende i bagen og sliker sig og bare sidder der ... Hun går rundt med numsen i vejret og sådan gør de bare... ? De har bidt hinanden lidt men ikke alvorligt ?

Hjælp søges virkelig!!! :huh:
Hilsen Laura
Albert, Blacki, Daysi, Elvis & Flipper

Himmelbjerget:
CHIP du var bare den dejligste lille fyr. Jeg elskede dig højere en op til solen. Du var bare lyset for mig! Altid i mit hjerte<3

Lisette

Indlæg af Lisette » 7. dec 2008 19:06

Det lyder som om hun er i brunst og du ved at hun skal til ham og ikke omvendt. Det kan være din han ikke kan finde ud af det, jeg har en han her hjemme (mit første hamster) han ved heller ikke hvad han skal med hunnerne :? Så måske det bare ikke virker for de to :)
Du skriver de har bidt, det er ikke smart men også det ikke er slemt?
Når hunnen er i brunst og man sætter dem sammen kan det godt være de lige skal have lidt tid til at finde ud af det, men hvis han slet ikke prøver, og du er sikker på hun ER i brunst... så kan det godt være du skulle prøve med en anden han....

Held & Lykke med det :wink:

Lisette

Indlæg af Lisette » 7. dec 2008 19:08

HOV...nu ser jeg lige den anden tråd du har skrevet, det er ikke en guld og en dværg hamster du prøver at sætte sammen vel??? :?

laurashamster

Nej nej!

Indlæg af laurashamster » 7. dec 2008 19:19

Nej da ... Jeg avler både Dværg og Guld  :o
Hilsen Laura

Himmelbjerget:
CHIP du var bare den dejligste lille fyr. Jeg elskede dig højere en op til solen. Du var bare lyset for mig! Altid i mit hjerte<3

katti20

Indlæg af katti20 » 7. dec 2008 19:23

måske du skulle vente med at avle hamstere til du har helt styr på hvordan det gøres.

Men det med at hannen ikke kan finde ud af det, det har jeg os prøvet. Første gang jeg satte dem sammen og hunnen var i brunst, ku han slet ikke finde ud af det. 4 dage efter fandt han dog ud af det.

Lisette

Indlæg af Lisette » 7. dec 2008 19:26

katti20 skrev:måske du skulle vente med at avle hamstere til du har helt styr på hvordan det gøres.

Men det med at hannen ikke kan finde ud af det, det har jeg os prøvet. Første gang jeg satte dem sammen og hunnen var i brunst, ku han slet ikke finde ud af det. 4 dage efter fandt han dog ud af det.
Katti20
Hmm... tror hun altså hun har meget godt styr på det...

Hvis du ved det er i dag hun er i brunst, så kunne du vente til næste "omgang" og prøve igen :) Har du haft brugt ham til avl før?

laurashamster

Jeg...

Indlæg af laurashamster » 7. dec 2008 19:27

Jeg prøver igen næste gang .. Har fundet svare  :!:
Hilsen Laura

Himmelbjerget:

PetPile

Indlæg af PetPile » 13. dec 2008 22:06

Lidt off topic:

Det er en rigtig god idé at finde på en passende overskrift, fremfor blot at skrive HJÆÆÆÆLP.
Jeg skriver det fordi jeg kan se at du har skrevet det som overskrift på flere forskellige tråde, og dette ødelægger lidt søgefunktionen, hvis der har andre der har lignende spørgsmål senere hen.
Håber at det er OK at jeg skriver det :)

(tilføjede lige ordet idé, som jeg havde glemt i farten)
Senest rettet af PetPile 14. dec 2008 12:43, rettet i alt 1 gang.

S-C-J

Indlæg af S-C-J » 14. dec 2008 12:38

PetPile skrev:Lidt off topic:

Det er en rigtig god at finde på en passende overskrift, fremfor blot at skrive HJÆÆÆÆLP.
Jeg skriver det fordi jeg kan se at du har skrevet det som overskrift på flere forskellige tråde, og dette ødelægger lidt søgefunktionen, hvis der har andre der har lignende spørgsmål senere hen.
Håber at det er OK at jeg skriver det :)

det helt okay ;)

og giver dig ret...

sys du skal skrive noget andet.. for når nogen skriver HJÆLP.. så tror jeg at det er nogen som virkelig har brug for det lige nu! for den eneste gang jeg har skreven det var den gang min hamster kom til skade og ikke havde andre at gå til end her inde...  :wink:

så husk lige at skrive en overskrift der passer på en måske lidt bedre måde :P  :santa:
Tjek min hjemme side ud :D

http://s-c-j.weebly.com

laurashamster

Indlæg af laurashamster » 14. dec 2008 14:22

jaja - men jeg har skam også problemer :D  min hamster vil ik hvad jeg vil :wave2:

Men tager jeres råd til mig  :lol:
Hilsen Laura

Himmelbjerget:

S-C-J

Indlæg af S-C-J » 14. dec 2008 17:47

:lol: hov ja det kunne lyde forkert.. Dho.. hehe.. håber du ved jeg mener.. for self har du også problemer med dine hams osv..  :oops:  :lol:
Tjek min hjemme side ud :D

http://s-c-j.weebly.com

Låst