Nu er Brie og Feta i samme bur <3

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Spot

Indlæg af Spot » 15. dec 2008 18:07

Hva med at prøve at sætte ham ned i hendes bur så han er mere opmærksom på hvad han skal ;)
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Lykke

Indlæg af Lykke » 15. dec 2008 18:19

liv skrev:
Lykke skrev:
liv skrev: jeg sætter dem på plain grund :wink: men henter en ny han i aften han er  yngre end feta :wink:
ja, jeg er med på at du ikke bare sætter ham ned til hende, men derfor kan det jo godt være at hun ikke lige vil dele sine omgivelser med en anden  :)
ja men det er nu faktisk ham der er agresvi over for hende :wink: hun er vildt ivrig efter at komme hen til ham :wink:
nå for pokker.

liv

Indlæg af liv » 15. dec 2008 21:33

så det blev ikke bedre efter vi havde prøvet idag. så vi tog over til kenneth og afleverede ham igen. så fik vi en sød saphir han med hjem som er 3 måneder og feta er 4 måneder. han er rigtig fin og næsten helt hvid pga vinterpels :lol:  han har fået lidt grønt ned i buret og fik mast et lille hjul derned :shock:  han har fået badeskål og frisk van og toilet papir og det er han faldet i søvn under :love:  :love: nu giver jeg ham tid til at falde til og så prøver jeg at holde ham i aften og se hvordan han er . feta hun er lidt rystet over den anden han så hun får pause idag . imorgen kommer de så ned i en løbegård med net igennem og går det godt og kan de være der uden at være rigtig sure på hinanden skal vi se om de kan bo sammen oppe hos feta :wink: vi beholder ham til mandag så hvis de kan gå sammen er der ok chancer :D vejer feta og ham så kan jeg se forskel og se om feta vokser :D

nåh men vi prøver igen kenneth og jeg blev ennige om at han må være for gammel og beskytter sit teratorium :wink:

så vi håber der kommer unger ud af ham her :D  :D

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 16. dec 2008 13:12

Okay :D

Hvordan går det så med Feta og Saphir'en - sker der noget? :D
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

liv

Indlæg af liv » 16. dec 2008 13:22

HamsterMiaah skrev:Okay :D

de har ikke været sammen endnu da feta lige trænger til en pause. hun er også begyndt at små bide men det er vel normalt nu hvor hun får alle sine instinter frem og skal parre sig og sådan noget det går over ikke? :?

men jeg prøvef imorgen at sætte dem sammen med net. han virker meget sød og de vejer begge 40 g :D

Lykke

Indlæg af Lykke » 16. dec 2008 13:42

liv skrev:
HamsterMiaah skrev:Okay :D

de har ikke været sammen endnu da feta lige trænger til en pause. hun er også begyndt at små bide men det er vel normalt nu hvor hun får alle sine instinter frem og skal parre sig og sådan noget det går over ikke? :?

men jeg prøvef imorgen at sætte dem sammen med net. han virker meget sød og de vejer begge 40 g :D
ja, hun er sikkert bare frustreret over alle de nye ting hun har skullet prøve.

liv

Indlæg af liv » 16. dec 2008 20:16

altså nu fik vi sat dem sammen med net og vi gav rilsidst feta lov til at kravle over til ham :wink: der var ingen slåskamp. han er rigtig sød og gør hende aldig noget ligemeget hvad!

men feta bliver ved med at skrige af ham når han kommer hen til hende :? og hun bliver ved med at prøve at kravle op over kanten :? han ser ikke sur ud eller bange han bliver bare lidt forskrækket når hun siger lyden.

men der sker ikke andet end hun siger lyden ... han hygger sig men hun prøver desperat at komme op... jeg ligger lidt nødder ned til dem nu og giver noget vand med vandflasken så ser vi om det bliver bedre. ellers kan jeg prøve at tage hende op?

det er ikke meget hun skriger men det er bare sådan meget kort

:wink:

så lykkes det ikke med denne han gider hun dem bare ikke for han er det sødeste af det sødeste

liv

Indlæg af liv » 16. dec 2008 20:19

puttede hendes hjul derned så hun har noget andet at lave og nu er hun mere rolig men  gør det ondt hvis den ene løber og den aanden kommer hen til hjulet?

liv

Indlæg af liv » 16. dec 2008 21:34

kan kun sige en ting! Brie + Feta 4-ever!!!

PS da han ikke havde noget navn kalder jeg ham altså Brie! passer super godt til ham! :love:  :love: overvejer at stjæle ham og forærer kenneth en unge der ligner!! :lol:  :lol:

Lykke

Indlæg af Lykke » 16. dec 2008 21:36

Det lyder godt.
Mon ikke Feta er blevet lidt forskrækket over den første han og lige skal finde ud af at den anden ikke er så aggressiv  :)

liv

Indlæg af liv » 16. dec 2008 21:44

Lykke skrev:Det lyder godt.
Mon ikke Feta er blevet lidt forskrækket over den første han og lige skal finde ud af at den anden ikke er så aggressiv  :)
jojo fik også afvide at hendes mor sagde den samme lyd og hun siger den ike så meget mere :P

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 16. dec 2008 21:55

Tror du parringen er gået godt siden du skriver Brie + Feta 4-ever?? :D Forstår ikke helt :oops:
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

liv

Indlæg af liv » 16. dec 2008 21:57

HamsterMiaah skrev:Tror du parringen er gået godt siden du skriver Brie + Feta 4-ever?? :D Forstår ikke helt :oops:
''

de er bare rigtig gode venner! igen brok længere og de har været i samme bur i 3 timer! :D det er kun hvis han genere hende hun siger en lille lav lyd :wink:

kwo

Indlæg af kwo » 16. dec 2008 23:04

liv skrev:kan kun sige en ting! Brie + Feta 4-ever!!!

PS da han ikke havde noget navn kalder jeg ham altså Brie! passer super godt til ham! :love:  :love: overvejer at stjæle ham og forærer kenneth en unge der ligner!! :lol:  :lol:
Det indlæg så jeg ikke. ;)
Kenneth Worm

liv

Indlæg af liv » 16. dec 2008 23:10

kwo skrev:
liv skrev:kan kun sige en ting! Brie + Feta 4-ever!!!

Det indlæg så jeg ikke. ;)
hihi neej :oops:  :lol: han er SÅ sød!!  :love:  :love: og tydeligvis vild med feta! han gør hende ikke noget som helst ligemeget om hun vandre over ham inde i det rør han sover i :lol: håber det er ok jeg kalder ham Brie :lol:

tør godt lade dem være sammen! der sker ikke en skid de er bare venner :D  :D det er feta også gået med på det er meget sjældent jeg høre ne af dem lige give en lille lav lyd . me så står den ene altså også på den anden eller den ene løber oven på den anden i samme hjul selvom de har 2 :lol:  :lol:

Besvar