adopter en hamster i århus (dansk dyreværn)

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Lykke

Indlæg af Lykke » 27. mar 2009 13:33

Jeanette skrev:
Lykke skrev:
Jeanette skrev: Du har fuldstændig ret Benjamin. Jeg tænkte helt det samme!
Er der så nogen af jer, der har kontaktet dem og fortalt at det er skidt?
Det havde jeg ikke gjort. Men jeg har nu taget din subtile opfordring til mig, og skrevet en mail til dem, hvor jeg henviser til foreningens hjemmeside.
ja, det er altid godt med skjulte (eller knapt så skjulte) opfordringer  :wink:   :lol:  :lol:  :lol:

Men spøg til side. Det er rigtigt godt, at du har gjort det. Sådan nogle organisationer bør altså sætte sig ind i tingene: man kan ikke argumentere for dyrebeskyttelse/-velfærd, når man ikke ved hvad det er!

Jeanette

Indlæg af Jeanette » 27. mar 2009 17:43

Jeg har fået svar tilbage på min mail. De skriver, at de jo ikke kan være eksperter i alle dyr, så de tager med glæde mailen til sig. Og så spurgte de til, hvad der var galt med hamstervattet, og hvad der kunne bruges som alternativ, hvilket jeg selvfølgelig har svaret på.

Så det er jo bare super fint!

Meddie

Indlæg af Meddie » 27. mar 2009 18:04

Ej hvor dejligt :D
Super godt du skrev Jeanette!
~ Mvh. Mette og Clean

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 27. mar 2009 23:01

Jeanette skrev:Jeg har fået svar tilbage på min mail. De skriver, at de jo ikke kan være eksperter i alle dyr, så de tager med glæde mailen til sig. Og så spurgte de til, hvad der var galt med hamstervattet, og hvad der kunne bruges som alternativ, hvilket jeg selvfølgelig har svaret på.

Ej hvor er det lækkert... Altid rart når nogen faktisk lytter og ikke bare tror at de er de klogeste - men de har ret - de kan ikke være eksterper i alle dyr.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 27. mar 2009 23:03

Jeanette skrev:Jeg har fået svar tilbage på min mail. De skriver, at de jo ikke kan være eksperter i alle dyr, så de tager med glæde mailen til sig. Og så spurgte de til, hvad der var galt med hamstervattet, og hvad der kunne bruges som alternativ, hvilket jeg selvfølgelig har svaret på.

Godt at de i det mindste lytter. :D
Fik du fortalt at der ikke findes noget der hedder en Sibirisk Dværghamster?  :D
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

Spot

Indlæg af Spot » 28. mar 2009 08:01

på rødovre internat har de fundet ud af at der ikke findes sibirisk så de plejer at skrive fx *dværghamster, muligvis vinterhvid* eller noget... så er sikker på de gerne vil lære :D
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Æda

Indlæg af Æda » 28. mar 2009 10:58

Spot skrev:på rødovre internat har de fundet ud af at der ikke findes sibirisk så de plejer at skrive fx *dværghamster, muligvis vinterhvid* eller noget... så er sikker på de gerne vil lære :D
Undskyld jeg lige blander mig  :oops:  Men er det Dyreværnet du mener? eller er der noget der hedder Rødovre Internat? (er lidt nysgerrig  :oops:  :D )
Hilsen Ida <3

Jeanette

Indlæg af Jeanette » 29. mar 2009 10:14

Benjamin skrev:

Godt at de i det mindste lytter. :D
Fik du fortalt at der ikke findes noget der hedder en Sibirisk Dværghamster?  :D
Jep, det gjorde jeg. Jeg har ikke selv forstand på dværgene, så jeg henviste til hamsterland.dk  :)

Jeanette

Indlæg af Jeanette » 29. mar 2009 10:21

Og så har jeg også lige fået mail om, at de udskifter vattet med wc-papir med det samme, så det er jo bare super!

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 29. mar 2009 11:31

Jeanette skrev:Og så har jeg også lige fået mail om, at de udskifter vattet med wc-papir med det samme, så det er jo bare super!
Det er så dejligt at hører...
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 29. mar 2009 11:40

Den side er ikke særlig kloge!!! SIBIRISK HAMSTER. der har vi igen fejlen :oops:  :?
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Spot

Indlæg af Spot » 29. mar 2009 17:49

Æda skrev:
Spot skrev:på rødovre internat har de fundet ud af at der ikke findes sibirisk så de plejer at skrive fx *dværghamster, muligvis vinterhvid* eller noget... så er sikker på de gerne vil lære :D
Undskyld jeg lige blander mig  :oops:  Men er det Dyreværnet du mener? eller er der noget der hedder Rødovre Internat? (er lidt nysgerrig  :oops:  :D )
det er en og samme ting :D
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Æda

Indlæg af Æda » 29. mar 2009 20:15

Spot skrev:
Æda skrev:
det er en og samme ting :D
Aahh okay  :D  Så fik jeg vidst styret min nysgerrighed  :oops:  :D  
Ja jeg ved godt at jeg er sær, men jeg går meget op dyreherberger  :oops:  :D
Hilsen Ida <3

Besvar