Hækling :)

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Desiree

Indlæg af Desiree » 25. sep 2009 17:55

Hvor er det altså bare flot, både Lottes dyr og Jeannes dækkener.
Er vildt misundelig, jeg kan nemlig ikke hækle, og elsker ellers sådan noget nørkleri, købte mig fattig i det i genbrugsbutikker da siri var lille.
Nu arbejder jeg i en tøjsortering til genbrugsbutikker- og får at vide at alt hjemmestrikket og -hæklet skal kasseres  :shock:  Folk vil ikke købe det, hvad er der galt med folk, spør' jeg bare. Der er da ikke noget mere nuttet, synes jeg...
Til vinter skal jeg lære at sy perler, har min nabo lovet. Så må hæklingen komme senere, helst inden der kommer børnebørn, men så har jeg jo også god tid   :lol:
mvh Desiree

Spot

Indlæg af Spot » 26. sep 2009 09:20

hold da op Jeanne! virkelig flotte!
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Ringling

Indlæg af Ringling » 27. sep 2009 16:55

Tak Desiree. Men jeg er helt sikker på, at du hurtigt kunne lære det, når du har tid. Der er rigtig mange gode sider på nettet, især www.garnstudio.dk har jeg brugt.

Nej jeg fatter da heller ikke hvorfor det strikkede/hæklede tøj skal kasseres  :shock: ?? Det er da så super fint.

Hvordan syr man perler?  :D Det lyder da spændende.
Hilsen Lotte
Billede

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 27. jan 2010 22:22

Nu føler jeg mig helt hjemme her! Jeg kan både strikke, hækle, filte, brodere og sy på symaskine :D
Mit problem er egentlig mest, at jeg begynder på en masse og aldrig gør det færdig, hvilket har resulteret i at jeg har tre skuffer, store reol skuffer, med garn og projekter jeg er små begyndt eller bare mangler at ordne tråde på :lol:
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

Ringling

Indlæg af Ringling » 30. jan 2010 23:15

Hehe... det er også et problem for mig  :lol:  :lol:
Men har da fået lavet et par projekter færdigt siden sidst, som jeg snart lægger billeder ind af  :D

Jeg har også min mors gamle symaskine stående nede i vores depotrum, men jeg tror der er møl i den, så har pakket den lidt væk. Jeg ville ellers i gang med at sy nye fine puder til sofaen  :D
Hilsen Lotte
Billede

Besvar