det tager tid og arbejde med guldhamsterne...
Det er også meget forskelligt alt efter gener og oplevelser før du fik hende hvor hurtigt det går...
blot for at give dig en idé om hvor lang tid kan jeg nævne at jeg havde en guldhamster der tog ca. 1½ måned førend hun stoppede med at hvæse ad os når vi gik forbi buret.. til gengæld endte hun med at være den mest godmodige hamster jeg har haft.. så sød og rolig og kom når jeg kaldte...
Ny med guldhamster Hjælp :)
-
Charlotte
Jeg har også lige købt en guldhamster. En dreng. Han er totalt arrig når jeg sætter hånden ned til ham. Det er plastikbur og kun med en låge i toppen så jeg kan ikke andet end "komme oppefra" når jeg skal have kontakt med ham. Men er det normalt at han vender sig om på ryggen og stor hvæser når jeg vil tage ham op?
Er jeres nye hjul kommet og er de gode? Jeg overvejer at købe sådan et. Lige nu har han et der fuldte med buret men det er for lille så jeg skal købe et nyt. Jeg er bare i tvivl om det skal være ufoen eller det andet?
Er jeres nye hjul kommet og er de gode? Jeg overvejer at købe sådan et. Lige nu har han et der fuldte med buret men det er for lille så jeg skal købe et nyt. Jeg er bare i tvivl om det skal være ufoen eller det andet?
-
Knudsen86
Oh han er allerede blevet mere kærlig omkring os. Han flygter ikke når vi stikker hånden ned til ham, tværtimod løber han rundt og ( leger? ) 
Det der Flying Saucer er et hit hos ham. Det ser super sjovt ud og han bruger det mindst lige så meget som hjulet og det larmer betydelig mindre. Så jeg har smidt hjulet ud
Fandt jo så ud af at det ikke var en hun men en han efter at han en dag gjorde sine testikler rene. :O
Men helt klart et godt alternativ til et hjul. Men køb mellemstørelsen hvis det er et guldhamster.
Det der Flying Saucer er et hit hos ham. Det ser super sjovt ud og han bruger det mindst lige så meget som hjulet og det larmer betydelig mindre. Så jeg har smidt hjulet ud
Fandt jo så ud af at det ikke var en hun men en han efter at han en dag gjorde sine testikler rene. :O
Men helt klart et godt alternativ til et hjul. Men køb mellemstørelsen hvis det er et guldhamster.