Lindes Eddie Murphy
-
Update på Eddie
Så kommer der lige en lille update her fra Viborg
På Billedet er Eddie sidste mand på sofaen (Efter marsvinene) og udforsker denne - og det går ikke langsomt og han er ikke bange for sig (og håber han bliver træt. I nat blev han forvist til køkkenet, da han gnavede tremmer i nat )
Som man kan se er hans pels ikke speciel lang, dette skyldes desværre problemer med strøelsen. Købte Boxo i den tro det var magen til carefresh, men det gik helt galt. Nu går han på carefresh, men synes stadig der sidder meget fast når han har lagt og sovet en hel dag - så overvejer at prøve træpiller (Var det ikke det du brugte til gandalf, Christina?). Men træpiller på cykel fra posthuset ??
Jeg børster ham med tandbørste - findes der bedre metoder?
Ellers er han frisk og frejdig, som han plejer
ps. han vejer 120 g nu, hvor meget vejer et "normalt" hamster?
På Billedet er Eddie sidste mand på sofaen (Efter marsvinene) og udforsker denne - og det går ikke langsomt og han er ikke bange for sig (og håber han bliver træt. I nat blev han forvist til køkkenet, da han gnavede tremmer i nat )
Som man kan se er hans pels ikke speciel lang, dette skyldes desværre problemer med strøelsen. Købte Boxo i den tro det var magen til carefresh, men det gik helt galt. Nu går han på carefresh, men synes stadig der sidder meget fast når han har lagt og sovet en hel dag - så overvejer at prøve træpiller (Var det ikke det du brugte til gandalf, Christina?). Men træpiller på cykel fra posthuset ??
Jeg børster ham med tandbørste - findes der bedre metoder?
Ellers er han frisk og frejdig, som han plejer
ps. han vejer 120 g nu, hvor meget vejer et "normalt" hamster?
- Vedhæftede filer
-
- eddie sofa.jpg (18.07 KiB) Vist 6480 gange
Mai-Britt, Herbert, Sofus & Eddie
-
Nøj han ser nu stadig ud til at stortrives den skønne dreng.
Til mine to drenge bruger jeg nu Træpiller (land og fritid) og bøgeflis, som har vist sig at være rigtigt godt til de lange totter
http://dyrenesnetsalg.dk/gnaver-18/bund ... -8382.html
Og hvis du alligevel vælger at bestille hjem fra dette firma, kan jeg da lige anbefale dig denne børste
http://dyrenesnetsalg.dk/gnaver-18/plej ... -6772.html
Til mine to drenge bruger jeg nu Træpiller (land og fritid) og bøgeflis, som har vist sig at være rigtigt godt til de lange totter
http://dyrenesnetsalg.dk/gnaver-18/bund ... -8382.html
Og hvis du alligevel vælger at bestille hjem fra dette firma, kan jeg da lige anbefale dig denne børste
http://dyrenesnetsalg.dk/gnaver-18/plej ... -6772.html
Re: Lindes Eddie Murphy
Vil lige høre hvor længe i har jeres hamster i løbekugle (hvis i har) ? Eddie kan løbe i flere timer! Jeg plejer at sætte ham op hvis han går i stå eller hvis det begynder at rasle. Og han er ikke træt hvis han kommer op i Buret efter en time. Han er nemlig begyndt at gnave i tremmer om natten Så håbede på jeg kunne gøre ham træt vha af kuglen, sofaen mm men nej Findes der ADHD indenfor hamsterverdenen
-
Jeg er ikke sikker, men tror mange anbefalder max 30 min i løbekugle.
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
jeg ville også sige 30 minutter højst, så heller 2-3 gange om dagenmosegaardmortensen89 skrev:Jeg er ikke sikker, men tror mange anbefalder max 30 min i løbekugle.
for hamsteren kan jo ikke sige fra vis den mangler mad/vand
Jeg har flere hamstere som også ville kunne løbe i deres løbekugle i flere timer (specielt Eddies mor og bror!)
Men 20-30 minutter er max af gangen, så skal de have en pause i buret hvor de kan få vand og slappe af
Så kan man i princippet tilbyde en ny tur en halv times tid senere. Det gør jeg nu aldrig men det skyldes at jeg har flere hamstere der gerne vil i kuglen
Men 20-30 minutter er max af gangen, så skal de have en pause i buret hvor de kan få vand og slappe af
Så kan man i princippet tilbyde en ny tur en halv times tid senere. Det gør jeg nu aldrig men det skyldes at jeg har flere hamstere der gerne vil i kuglen
-
har lige et spørgsmål.
hvilken størrelse kugle skal guldhamster have, vil se om jeg kan finde et par stykker i Maxi zoo
hvilken størrelse kugle skal guldhamster have, vil se om jeg kan finde et par stykker i Maxi zoo
sitanes opdræt af langhårede guldhamstre.
Det samme som med hjul: Min 20 cm i diameter, men gerne større
Nå, det er der han har det fra, Christina Hvis jeg sætte ham op før han vil nægter han at gå ud af kuglen men så må det jo blive et spørgsmål om stædighed