Trixie runing disk ? den der grønne der ligner en talerken ? det er smørelsen som der fisser ud. Der har været snak om det før. Det skader ikke så længe han ikke spiser det, er du urolig skil hjulet af og tør det af og smør med madolie i stedet. :)Maria1997 skrev:Okay, så vil jeg ikke være bekymret mere.
Lige et sidste spørgsmål:
Det er et Trixie hjul han har. Nogle gange render der noget sort ud ved den der tingest det drejer rundt på, ved I hvad det er?
Bruger ikke hjul, mere?
Mener det normale hjul, som ligner et Wodent Wheel. Der er da ikke smurt noget på min Running disc, i hvert fald ikke hvad jeg kan se.HamsterPigen skrev:Trixie runing disk ? den der grønne der ligner en talerken ? det er smørelsen som der fisser ud. Der har været snak om det før. Det skader ikke så længe han ikke spiser det, er du urolig skil hjulet af og tør det af og smør med madolie i stedet. :)Maria1997 skrev:Okay, så vil jeg ikke være bekymret mere.
Lige et sidste spørgsmål:
Det er et Trixie hjul han har. Nogle gange render der noget sort ud ved den der tingest det drejer rundt på, ved I hvad det er?