Velkommen hjem til Zeus :D

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
Shjelle

Indlæg af Shjelle » 14. jan 2013 17:05

milla.b skrev:Hvor er han dog bare kær! Er måske en smule jaloux han er så søød
Han er endnu sødere i virkeligheden.. :D

Her til morgen havde jeg ham oppe og rende på min pc, forkælet og en ædedolk som han er fik han fik han solsikkekerner, han fik stoppet over 10 ind i sine små kindposer, hvorefter han så rendte rundt min pc og ledte efter sit bur så han kunne gemme dem i sin rede i røret, jeg kiggede væk fra buret et øjeblik, da jeg kiggede tilbage i buret hvem sad så pænt i det ene tårn i hans slot og ventede på at jeg tog ham op, så han kunne få nogle flere solsikkekerner :lol:
Tarzan skrev:Sikke nogle gode billeder du har fået taget!

Tak :D
Billede

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 14. jan 2013 17:18

Shjelle skrev:
milla.b skrev:Hvor er han dog bare kær! Er måske en smule jaloux han er så søød
Han er endnu sødere i virkeligheden.. :D

Her til morgen havde jeg ham oppe og rende på min pc, forkælet og en ædedolk som han er fik han fik han solsikkekerner, han fik stoppet over 10 ind i sine små kindposer, hvorefter han så rendte rundt min pc og ledte efter sit bur så han kunne gemme dem i sin rede i røret, jeg kiggede væk fra buret et øjeblik, da jeg kiggede tilbage i buret hvem sad så pænt i det ene tårn i hans slot og ventede på at jeg tog ham op, så han kunne få nogle flere solsikkekerner :lol:
Tarzan skrev:Sikke nogle gode billeder du har fået taget!

Tak :D
:lol:  :lol:  :lol:

Hvor er han sjov  :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Shjelle

Indlæg af Shjelle » 14. jan 2013 20:19

Enig han er altså en morsom lille fyr  :lol: Han har helt sikkert personlighed som kan ses, det er bare skønt  :D
Billede

Shjelle

Indlæg af Shjelle » 21. jan 2013 10:46

Sådan nogle små hamstere vokser altså hurtigt.. :D Har lige haft Zeus oppe og kom til at ligge mærke til at han er vokset lidt siden jeg fik ham.. Han er bare en fantastisk lille fyr.. :D
Billede

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 21. jan 2013 11:03

Hvor skønt at høre  :D

Hvordan går det med ham?
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Shjelle

Indlæg af Shjelle » 21. jan 2013 12:11

Rigtig godt :D Han er helt fantastisk :D Vi lære ham at hvis han gerne vil op, når vi har hænderne nede ved ham skal han kravle op i hånden, så han bliver ikke taget op hvis han ikke selv kravler op.. :D Men han vil ofte gerne lige op og rende lidt på os eller hygge i min morgenkåbes ærmer.. :D

Han tog sig en god lur i mit ærme i går aftes, og han efterlod da også en lille tissetår derinde..  8-) Så den lugter slemt af hamster nu..  :lol: Han er bare så skøn og fuld af liv :D
Billede

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 21. jan 2013 12:58

Hvor lyder det hyggeligt  :D

Hvad med hans smagen, hvordan går det med det?
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Shjelle

Indlæg af Shjelle » 21. jan 2013 17:37

Meget bedre han nipper kun MEGET sjældent nu, og kun hvis vi har rørt ved noget som lugter godt.. :D Men han slikker stadig på vores fingre.. :D

Han skreg af mig forleden fordi jeg vækkede ham, men da han lugtede det var mig kom han pænt ud slikkede mine fingre, som om han ville undskylde.. :D Han er en rigtig lille hyggetrold med krudt i røven :D
Billede

mosegaardmortensen89

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 21. jan 2013 19:55

Det er jeg rigtig glad for at høre  :D

Jeg elsker når de slikker fingre  :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Låst