Uuh Den parring vil jeg da holde øje medLuna skrev:Jeg får forhåbentlig korthårede cinnamon i mit næste kuld, hvis Luna bærer rødøjet, hvilket hun højest sandsynligt gør Hun skal parres med Lindes Contador, som bor hos Annette (Sitanes). Regner med hun skal parres slut juni-start juli - Lokke lokke lokke!
Wee - Han var ikke afvisende!
Re: Wee - Han var ikke afvisende!
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
Det er i hvert fald nogle lækre forældreMaia skrev:Uuh Den parring vil jeg da holde øje medLuna skrev:Jeg får forhåbentlig korthårede cinnamon i mit næste kuld, hvis Luna bærer rødøjet, hvilket hun højest sandsynligt gør Hun skal parres med Lindes Contador, som bor hos Annette (Sitanes). Regner med hun skal parres slut juni-start juli - Lokke lokke lokke!
Vi er blevet enige om herhjemme at vi begynder at kigge efter (guld)hamster når tøsebarnet er passeret de 2 år (i slutningen af september).
Jeg er selvfølgelig dybt utålmodig, men jeg vælger at respektere det og prøver at lade være med at forelske mig i nogle inden tiden kommer
Jeg er selvfølgelig dybt utålmodig, men jeg vælger at respektere det og prøver at lade være med at forelske mig i nogle inden tiden kommer
Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg
-
Hehe.. Held og lykkeMaia skrev:Vi er blevet enige om herhjemme at vi begynder at kigge efter (guld)hamster når tøsebarnet er passeret de 2 år (i slutningen af september).
Det er alt for nemt at forelske sig i alle de lækre kuld folk laver
Hvor er det fedt i har sat tid på
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk