Hvad mere kan en lille hams ønske sig???

Har du lyst til at vise din hamster, dit bur, noget tilbehør eller andet hamster relateret frem, så er dette stedet.
words

Indlæg af words » 16. mar 2007 21:01

skovly skrev:
words skrev:
Spot skrev: Det er en guld hams i skal have ikke? Så vil jeg nemlig mene at hjulet er for lille... selvom det passer når hamsen er unge vokser de lynhurtigt fra det. et guldhamster hjul skal være mindst 20 cm i diameter. :)
nope det er en lille vinterhvid i agouti farvet :wink:

Ja, det er nemlig rigtigt - det er en sød lille Vinterhvid Agouti farvet pige, vi har hentet hos Inge (words) idag. Hun er meget, meget sød - lige nu ligger hun og sover i græs/halm huset; det var åbentbart lidt hård at holde flyttedag.
words skrev:

der kom forresten 7 små vinterhvide idag så nu tæller vi 20 stk vinterhvide unger lige pt.
Ja, og de er bare bitte, bitte små og rigtig, rigtig søde.

Lidt pral :oops: :lol:

Har da også set små unger på 10 dage, de var bare mega søde.
Og så så vi da forresten også lige unger på 3 uger - de var også rigtig, rigtig søde.

Det har været en rigtig god tur ind til Inge. Tak for det, det var hyggeligt.
Dejligt at høre at i havde en hyggelig tur jeg synes bestemt også at det var hyggeligt at møde jer. Og jeg er sikker på at lille Rita vil få det godt hos jer :wink:

skovly

Indlæg af skovly » 16. mar 2007 21:46

words skrev:
Dejligt at høre at i havde en hyggelig tur jeg synes bestemt også at det var hyggeligt at møde jer. Og jeg er sikker på at lille Rita vil få det godt hos jer :wink:
Ja, det må vi da så håbe at hun synes også :)

Hun er noget træt ovenpå strabasserne - hun sover inde i sin græshule - men hun har da åbentbart været vågen og fået møflet en helt masse toiletpapir derind også, så nu kan man slet ikke se hende, men hun hygger sig sikkert.

Låst