Interessterede om farver

Alt omkring opdræt, genetik, unger m.m.
Desiree

Indlæg af Desiree » 22. apr 2008 10:50

Ja, det skriver jeg jo også. Mener bare at der ikke er grund til at introducere flere begreber for noget der faktisk betyder det samme, det gør det jo bare forvirrende.
mvh Desiree

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 22. apr 2008 11:45

WOW. Der gik lige et lys op da du skrev pia og jer andre. Sådan er der aldrig nogle der har beskrevet tingene før.
Hvorfor er der ikke nogle steder man kan læse om dette hvor det starter så langt tilbage, som hvilke farver der er? Jeg har Kenneth´s bog og har prøvet at læse det om genetik for vil rigtig gerne kunne forstå det. Men intet giver mening. Har også prøvet at forstå det her på nettet, men nej.
Hvorfor findes der ikke hamstere for dummies? Hvor det hele bliver beskrevet meget langsomt og helt fra starten...

Uh fortæl mere om farver m.m.!! Jeg stirer spændt på skærmen...

burrus

Indlæg af burrus » 22. apr 2008 11:55

jeg er i gang  :wink:  jeg syntes nemlig OGSÅ det var svært at forstå så nu prøver jeg selv at få det skrevet på mere "dansk" :wink:  

også få det samlet - jeg måtte rundt om mange sider på nettet før jeg forstod det rigtigt...  :wink:

men det er et kæmpe arbejde og nu hvor min computer er død tar det endnu længere tid, når jeg kun kan skrive på det når jeg kan låne min fars gamle spand af en bærbar :?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 22. apr 2008 12:06

Kommer det så ud på din hjemmeside??

burrus

Indlæg af burrus » 22. apr 2008 12:19

jep :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Riky

Indlæg af Riky » 22. apr 2008 17:17

"burrushehe ja - bare se os danskere - vi kan ikke altid snakke ordentligt dansk :lol:
Ja, jeg har allerede bemærket det  :lol: . Og også skrivning er ikke din underholdning  :wink: .
Jana  :D

Odgaard

Indlæg af Odgaard » 23. apr 2008 20:04

AnnaR skrev:WOW. Der gik lige et lys op da du skrev pia og jer andre. Sådan er der aldrig nogle der har beskrevet tingene før.
Hvorfor er der ikke nogle steder man kan læse om dette hvor det starter så langt tilbage, som hvilke farver der er? Jeg har Kenneth´s bog og har prøvet at læse det om genetik for vil rigtig gerne kunne forstå det. Men intet giver mening. Har også prøvet at forstå det her på nettet, men nej.
Hvorfor findes der ikke hamstere for dummies? Hvor det hele bliver beskrevet meget langsomt og helt fra starten...

Uh fortæl mere om farver m.m.!! Jeg stirer spændt på skærmen...
Jeg har også en genetik del på min side. Synes selv den er ret simpelt forklaret :)
Mvh. Pia

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 23. apr 2008 23:05

Odgaard skrev:Jeg har også en genetik del på min side. Synes selv den er ret simpelt forklaret :)
Uh det er jeg begyndt og læse forleden. Rigtig godt skrevet. Kom i tanke om at Pia havde skrevet på sin hjemmeside ved links´ne at du var rigtig god til genetik, så kiggede lige på det. Er nået halvejs, til jeg kom til den svære del og så gav jeg lidt op og tænke jeg ville holde en pause. Men vil læse videre, og læse det samme igen, så kan det være jeg forstår...

Odgaard

Indlæg af Odgaard » 24. apr 2008 19:50

Og ellers spørge du bare herinde. Det er altid godt at få det diskuteret, for mange gange kommer der lige netop det frem, der gør at brikkerne falder på plads :)
Mvh. Pia

Låst