brandpiger og drenge... nye 24/9
-
-
Heh... skal heller ikke have flere nu, så tror jeg min fyr halshugger mig, men nu får jeg også til efterårsferien :lol:Hamsterhjulet skrev:Mums, lækkert kuld! Lækre, lækre dyr
Uha, man bliver jo helt forelsket *Jeg skal ikke have flere hunner, jeg skal ikke have flere hunner, jeg skal ikke have flere hunner!* :lol:
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
-
Haha - det er svært at holde sig selv i kraven, når man lider af GMH :oops:AnetteFrost skrev:Heh... skal heller ikke have flere nu, så tror jeg min fyr halshugger mig, men nu får jeg også til efterårsferien :lol:Hamsterhjulet skrev:Mums, lækkert kuld! Lækre, lækre dyr
Uha, man bliver jo helt forelsket *Jeg skal ikke have flere hunner, jeg skal ikke have flere hunner, jeg skal ikke have flere hunner!* :lol:
Så sandt, som det er sagt! :lol:Hamsterhjulet skrev:Haha - det er svært at holde sig selv i kraven, når man lider af GMH :oops:AnetteFrost skrev:Heh... skal heller ikke have flere nu, så tror jeg min fyr halshugger mig, men nu får jeg også til efterårsferien :lol:Hamsterhjulet skrev:Mums, lækkert kuld! Lækre, lækre dyr
nye billeder i første indlæg
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
hehe det er fordi jeg for hver gang bliver mere og mere heldig med mine avlsdyr :lol:Mahonia skrev:Uha, hvor er Miss Duffy dog blevet smuk! :shock:
Det er virkelig et lækkert kuld dennegang (også), Pia! Jeg synes dine kuld bliver mere og mere specielle. Eller er det bare mig? :oops:
men jo - Duffy simpelthen en lille darling! NØJ hvor er jeg glad for hun skal hjem til dig! så kan jeg nemlig nusse hende lidt også
Pia B
Jep! Jeg skal nok gøre hende "nusbar" til du kommer på besøg. :lol:burrus skrev:hehe det er fordi jeg for hver gang bliver mere og mere heldig med mine avlsdyr :lol:Mahonia skrev:Uha, hvor er Miss Duffy dog blevet smuk! :shock:
Det er virkelig et lækkert kuld dennegang (også), Pia! Jeg synes dine kuld bliver mere og mere specielle. Eller er det bare mig? :oops:
men jo - Duffy simpelthen en lille darling! NØJ hvor er jeg glad for hun skal hjem til dig! så kan jeg nemlig nusse hende lidt også
-
jep den virker lidt "vild" - men til gengæld er den god til at markere med så der kendes forskel på demSimse skrev:Den røde farve ser meget voldsom ud.
Det ligner lidt blod.
Men de er mega søde. :oops:
Pia B