TAK!mosegaardmortensen89 skrev:Stort tillykke MariaMaria1997 skrev:NL: Fik 10 i mundtlig dansk. Læseferie! Hannibal
NH: Intet
NL/NH
Re: NL/NH
NL: Jeg kan blive moster hvert øjeblik det skal være
NH: Min lillesøster er blevet sat i gang 14 dage før tid fordi den lille ikke vokser som den skal og er bekymret for, om det nu går som det skal
NH: Min lillesøster er blevet sat i gang 14 dage før tid fordi den lille ikke vokser som den skal og er bekymret for, om det nu går som det skal
Tillykke!! Jeg krydser fingre for, at alt går som det skal, og at baby bare synes, at det nu er tid til at se verden!chlin skrev:NL: Jeg kan blive moster hvert øjeblik det skal være
NL: Sommervejret! Bliver glad i låget over alt det solskin, skønne dufte og fuglesang !
NH: Spansk eksamen imorgen! Åh, er sikker på at jeg tisser i bukserne af skræk inden jeg skal ind. Har trukket et ok emne, men en skie svær tekst Øv!
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.
NL: Haft en super fed trivselsdag på skolen, og har for første gang følt mig som en del af min klasse
NH: Har reddet mig den ledeste solskoldning på arme, hænder, ansigt og nakke, så nu er det totalt smertefuldt at tage mine tre piger ud af deres bure og snakke med dem. Kløerne føles som nåle og jeg får dårlig samvittighed over jeg ikke kan holde det ud nok til at pigerne kan klatre rundt som de plejer
NH: Har reddet mig den ledeste solskoldning på arme, hænder, ansigt og nakke, så nu er det totalt smertefuldt at tage mine tre piger ud af deres bure og snakke med dem. Kløerne føles som nåle og jeg får dårlig samvittighed over jeg ikke kan holde det ud nok til at pigerne kan klatre rundt som de plejer
NL: snart student
NH: oldtidskundskab
NH: oldtidskundskab
NL: Har fundet ud af jeg ikke er helt idiotisk til det her Radiografisk Billededannelse xD
NH: Snehvide har vist sig at være en rigtig tyran i nat, det tog hende en uge at smadre hendes hængekøje og i nat har hun så præsteret at trække lagnet, som jeg ligger over hendes bur for at snyde hende (ellers sover hun til klokken 23 og larmer hele natten), igennem hendes tremmetop og har gnavet det til ukendelighed -.- Jeg ender med at blive fattig i lagner!
NH: Snehvide har vist sig at være en rigtig tyran i nat, det tog hende en uge at smadre hendes hængekøje og i nat har hun så præsteret at trække lagnet, som jeg ligger over hendes bur for at snyde hende (ellers sover hun til klokken 23 og larmer hele natten), igennem hendes tremmetop og har gnavet det til ukendelighed -.- Jeg ender med at blive fattig i lagner!
-
NL: 2 års bryllupsdag med min mand, Lars, og i morgen er det 6 år siden vi blev kærester.
Der er ingenting jeg hader. Jeg er bare glad i dag og fuld af lykke
Der er ingenting jeg hader. Jeg er bare glad i dag og fuld af lykke
Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Tillykke med det Maria og Lars!!!
NL: Sidste eksamen i morgen. Dimissions fest den 26. Hannibal sover med hovedet nede i madskålen . Solen skinner.
NH: Engelsk forberedelse.
NL: Sidste eksamen i morgen. Dimissions fest den 26. Hannibal sover med hovedet nede i madskålen . Solen skinner.
NH: Engelsk forberedelse.
Hilsen
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
Fie, Eli og Maria
Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)
-
Tillykke tillykke tillykke med bryllupsdagen, Maria og Lars.
Har du mulighed for at tage et billede af Hannibal med hovedet i madskålen, Maria?. Det gad jeg bare godt se
Og held og lykke med sidste eksamen
NL: Min hamsterpige Ellie, som bare er verdens sødeste og samtidig en værre bisse. En rigtig pige!
NH: Sommeren med græsallergi, nys, astma og soleksem. Adr.
Har du mulighed for at tage et billede af Hannibal med hovedet i madskålen, Maria?. Det gad jeg bare godt se
Og held og lykke med sidste eksamen
NL: Min hamsterpige Ellie, som bare er verdens sødeste og samtidig en værre bisse. En rigtig pige!
NH: Sommeren med græsallergi, nys, astma og soleksem. Adr.
-
Nl: jeg fik i min afsluttende eksamen i går et pænt 10-tal og blev ergoterapeut med bravour - fejret på en af Aalborgs fedeste spisesteder og godt selskab bagefter også
Nh: jeg keder mig allerede :O jeg bliver da sindssyg sidst inden september hvis jeg skal gå ledig ret længe :S min hjerne vil udfordres! :S
Men må bruge tiden fornuftigt og sørge for at få styr på kroppen de næste måneder i det mindste. Første tur ved fyssen er aftalt og er spændt på om jeg kan vederlagsfri fys. Vil rigtig gerne have noget hjælp til at få styr på den!
Nh: jeg keder mig allerede :O jeg bliver da sindssyg sidst inden september hvis jeg skal gå ledig ret længe :S min hjerne vil udfordres! :S
Men må bruge tiden fornuftigt og sørge for at få styr på kroppen de næste måneder i det mindste. Første tur ved fyssen er aftalt og er spændt på om jeg kan vederlagsfri fys. Vil rigtig gerne have noget hjælp til at få styr på den!
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
tak
Jeg er også enormt glad for, at det var det det sluttede med, for synes selv jeg har lagt en kæmpe portion arbejde i det projekt også fordi det er jo lidt det jeg skal ud og "sælge" mig selv på, når jeg skal finde arbejde nu
Jeg er også enormt glad for, at det var det det sluttede med, for synes selv jeg har lagt en kæmpe portion arbejde i det projekt også fordi det er jo lidt det jeg skal ud og "sælge" mig selv på, når jeg skal finde arbejde nu
Pia B