NY. Now Hating
har du haft en ræv på besøg? :shock:Desiree skrev:Jeg mangler to høner og en hane, hvor **** er de blevet af :shock:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Der er intet spor efter rovdyr, ingen fjer osv. Desuden har jeg 8 små kyllinger der tuller rundt, de ville vel være et lettere bytte...burrus skrev:har du haft en ræv på besøg? :shock:Desiree skrev:Jeg mangler to høner og en hane, hvor **** er de blevet af :shock:
Det kan være jeg har overset noget, det meste af haven er bede der er ret, øh, frodige. Så der kan ligge noget under der. Håber de kommer tilbage, eller bare har gemt sig...
mvh Desiree
mystisk... ja kyllingerne burde være røget først hvis det var ræv eller mår
håber de bare gemmer sig i en hemmelig hule et sted
(eller i den "frodige" have
:lol: )

håber de bare gemmer sig i en hemmelig hule et sted

Pia B
Fandt hele hanen, og låret af den ene høne under en busk i dagDesiree skrev:Jeg mangler to høner og en hane, hvor **** er de blevet af :shock:

Den agehønebåndede høne er stadig sporløst forsvundet

Nu er der ingen tvivl om at der er ræv eller mår på spil, så er det bare med at få hønsene spærret inde, stakler.
mvh Desiree
Desiree skrev:Fandt hele hanen, og låret af den ene høne under en busk i dagDesiree skrev:Jeg mangler to høner og en hane, hvor **** er de blevet af :shock:![]()
Den agehønebåndede høne er stadig sporløst forsvundet![]()
Nu er der ingen tvivl om at der er ræv eller mår på spil, så er det bare med at få hønsene spærret inde, stakler.

Pia B
NH: har livredder prøve i aften - og mine trommehinder er stive og bihuler reagerer minus oven på enhver simulans... typisk at jeg først her til morgen er "erklæret snotfri" :? jeg havde ikke brug for en forkølelse lige nu
det blir interessant at dykke ned på 3,8 m - tre gange! :?

det blir interessant at dykke ned på 3,8 m - tre gange! :?
Pia B
NH: Det har nu vist sig at Orin (min ørkenrottes far) havde et MASSIVT orme angreb :( nu er vi ved at finde ud af hvor artsspecifikt det er - for ellers blir der lidt et "problem" med alle de gnavere (især hamstere) som er "berørt" og bør have forebyggende ormekur :shock: :(
Pia B
-
du er da godt nok uheldig for tiden. håber at det hele går godtburrus skrev:NH: Det har nu vist sig at Orin (min ørkenrottes far) havde et MASSIVT orme angreb :( nu er vi ved at finde ud af hvor artsspecifikt det er - for ellers blir der lidt et "problem" med alle de gnavere (især hamstere) som er "berørt" og bør have forebyggende ormekur :shock: :(

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
jeg er sjældent ret længe ad gangen.. det har jeg lært at leve meddarkangel87 skrev:du er da godt nok uheldig for tiden. håber at det hele går godtburrus skrev:NH: Det har nu vist sig at Orin (min ørkenrottes far) havde et MASSIVT orme angreb :( nu er vi ved at finde ud af hvor artsspecifikt det er - for ellers blir der lidt et "problem" med alle de gnavere (især hamstere) som er "berørt" og bør have forebyggende ormekur :shock: :(

Pia B
-
NH: Alt for meget fysik - min lille hjerne kan slet ikke holde til det mere!
Først 3 timers oplæsning på radioaktivitet og elektromagnetisme i søndags!
Så 6 timers fysik om mandagen (jep, vi blev bombet med fysik hele dagen!), men prisen for læsningen søndag var så, at jeg var godt med, og kunne svare godt på de fleste spørgsmål.
Så 4 timers fysik i skolen i dag - min hjerne eksploderer hvis jeg skal hører Natriumclorid og atom og om ioniserede stoffer én gang mere!
Og som om det ikke var nok gik jeg også hjem og studerede det efter skole - og har snart studeret det i 3 timer i dag eksklusive skole, og er slet ikke færdig endnu
og som om det heller ikke var nok skal jeg også studere i morgen!
og op i det torsdag morgen
Sammenlagt er det............... 18 timers fysik i denne uge, inklusive selve eksamen der varer 2 timer .. det kommer nok til at tage over 18 timer for har ikke talt i morgen med... ARGH

Først 3 timers oplæsning på radioaktivitet og elektromagnetisme i søndags!
Så 6 timers fysik om mandagen (jep, vi blev bombet med fysik hele dagen!), men prisen for læsningen søndag var så, at jeg var godt med, og kunne svare godt på de fleste spørgsmål.
Så 4 timers fysik i skolen i dag - min hjerne eksploderer hvis jeg skal hører Natriumclorid og atom og om ioniserede stoffer én gang mere!

Og som om det ikke var nok gik jeg også hjem og studerede det efter skole - og har snart studeret det i 3 timer i dag eksklusive skole, og er slet ikke færdig endnu

og som om det heller ikke var nok skal jeg også studere i morgen!
og op i det torsdag morgen

Sammenlagt er det............... 18 timers fysik i denne uge, inklusive selve eksamen der varer 2 timer .. det kommer nok til at tage over 18 timer for har ikke talt i morgen med... ARGH

-
NH: jeg er inde i en mega uheldig periode idag mistede jeg min 5. hamster på 2 uger.

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.