Lindes Vinter B-kuld
Re: Lindes Vinter B-kuld
Puha mit hjerte sad helt oppe i halsen, da jeg skulle se til familien vinterhvid! Straks kom Junior frem ligesom han plejer, blev nusset lidt og vejet (52 gram, så han har godt af at dele madskål med andre ) Så blev Diva vækket og trods lidt protester fra damen kom hun op, blev vejet(50 gram, forventer hun er drægtig igen) og fik nogle godbider med i sin kasse at hygge med. Så skulle Bertha findes og hun var bare væk! Hun var hverken, hvor hun plejer at være eller der hvor Junior og Diva havde været. Jeg har puttet alt for meget strøelse i buret for at forkæle de små, så det blev flyttet og flyttet og ENDELIG dukkede hun op under madskålen 7 gram siger vægten i aften og hun er så småt ved at åbne øjnene Her har i smuksakken:
Synes hun ser ud til at få nogle flotte tegninger Hvilket jo er dejligt når det er planen at hun skal avles på
Så kom Diva tilbage i buret og skulle straks se til om jeg havde skadet hendes lille guldklump
Synes hun ser ud til at få nogle flotte tegninger Hvilket jo er dejligt når det er planen at hun skal avles på
Så kom Diva tilbage i buret og skulle straks se til om jeg havde skadet hendes lille guldklump
Dejlig, lille familie!
-
Ja det er ærgeligt at der snart er dømt skilsmíssemosegaardmortensen89 skrev:Hvor er de søde.
En harmonisk familie
-
Hvor er det dejligt og hører at de kan samme. Kan godt forståmat det er svært og tage beslutningen til om de skal blive ved med og gå sammen, for han klare det utrolig flot sidst. Det er sødt at de bliver jaloux på hinanden
-
-
Hvor er hun sød. Hun vokser hurtigt.
Det er dejligt at det går godt med hende
Det er dejligt at det går godt med hende
-
-