Ny. Now Loving

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Lullie

Indlæg af Lullie » 25. jun 2009 22:02

NL: Jeg har fået svar på mine terminsprøver, idag :D
Havde 4 prøver;  færdighedsregning i matematik, problemregning i matematik, diktat og skriftlig danskprøve.
Jeg fik 3 10'ere og 1 12'er! Jeg er virkelig tilfreds, det havde jeg overhovedet ikke regnet med, så det er for fedt! :D

NL: Sommerferie imorgen :D
Hilsen Louise & dværghamsen Simba (;
Hvil i fred Silver, for mig vil du altid være verdens bedste! :heart:

liv

Indlæg af liv » 29. jun 2009 14:07

NL: godbidder lavet og vil i aften hygge om Feta da hun har fødselsdag d. 10 juli og er hos Jeanne der så holder lige fest for hende  :lol:  :lol:

NL2: alle 3 ferie bure er klar og står parat til at blive kørt ud til Jeanne imorgen  :D

ZenZen

Indlæg af ZenZen » 30. jun 2009 15:15

Uhh! Nu kommer der om kun 17 dage Harry Potter og halvblodsprinsen i biffen.... Der er stadig laaaang tid til :evil:

Lullie

Indlæg af Lullie » 30. jun 2009 18:49

NL: Jeg har fået noget creme som lidrer mit soleksem. Det er deeeejligt at slippe for den kløe! :D
Hilsen Louise & dværghamsen Simba (;
Hvil i fred Silver, for mig vil du altid være verdens bedste! :heart:

Loan

Indlæg af Loan » 30. jun 2009 21:23

Now Loving for vildt !

1. Flourit har født 8 smukke, velskabte unger. Jippie!
2. Imorgen skal jeg hente min lille Desert Rose hos Hanne! Kan slet ikke vente på at få hende hjem :D

(3. Har fået den dejligste kæreste nogensinde, så har heldet alligevel tilsmilet mig en fyr)
Hilsen
Loan Vejby

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 4. jul 2009 10:46

NL: det er endelig lykkedes mig at få stamtavler på Rollo og zalmiak ved at kontakte den svenske forening. men der står så på at zalmiak er en han, hehe en sjov han der kan få unger
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

contraria

Indlæg af contraria » 4. jul 2009 19:55

tillykke med stamtavlerne :D
de venligste hilsner amanda

burrus

Indlæg af burrus » 5. jul 2009 11:13

NL: kæresten er her og forkæler mig med jordbær kage  :D  
også er der dejligt overskyet og det lufter lidt igen  :D  daaaarjligt!
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Spot

Indlæg af Spot » 5. jul 2009 15:19

Tilbud! haha
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 5. jul 2009 19:14

min nye lejlighed :love4: :love4: :love4: :love4:

unger kan lege ude hele dagen og der er andre børn og lege med og jeg tør lade dem løbe ude alene uden frygt for noget - nøj hvor de nyder det - de gider slet ikke lege inde.

tror ikke jeg kunne have valgt bedre.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

burrus

Indlæg af burrus » 5. jul 2009 19:25

AnetteFrost skrev:min nye lejlighed :love4: :love4: :love4: :love4:

unger kan lege ude hele dagen og der er andre børn og lege med og jeg tør lade dem løbe ude alene uden frygt for noget - nøj hvor de nyder det - de gider slet ikke lege inde.

tror ikke jeg kunne have valgt bedre.
lækkert!  :D  

lige pt. går jeg og tæller ned!
d. 13. kommer min bankdame tilbage fra ferie og så ska der gennemgåes budget :D  og d. 19. får jeg endeligt svar fra udlejeren om jeg kan leje lejligheden eller om hun har fået den solgt...
puha der er længe til :oops:  men jeg håber SÅ meget på den lejlighed, for den er über fed!  :D  og hun er SÅ large med dyr - "det de ødelægger betaler du for, og gider ikke klager fra naboerne" - det var kravene til alle dyrene  :lol:   ellers er der frit spil  :D  

NL: selvom jeg fi khedeslag i går aftes/nat så har jegfaktisk haft en god fridag i dag med kæresten  :D  forældrene har været i sorø, så vi har bare haft det hele for os selv og vi har ku slappe helt af... DET har jeg virkelig trængt til ka jeg mærke nu... min krop er sådan helt "aaaah" afslapet (undtagen ryggen, men det er den jo aldrig :lol: )

og NL2: i morgen tager min mor og jeg på tøse-shoppe-dag  :D   læææækkert  :D  har ferie fra i morgen til og med torsdag.... så der ska shoppes, holdes polterarben og hygges igennem  :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 5. jul 2009 21:17

NL: sportscamp med min bedste veninde imorgen tidlig kl 06:00 i en heeel uge!!

5 timers håndbold hver dag.. det blvier ski hårdt!!  :lol:  :lol:

Loan

Indlæg af Loan » 8. jul 2009 13:08

NL: JEG ER BESTÅET TEORI!!! Jubel og glade dage herhjemme. Èt skridt tættere på kørekortet!! :D
Hilsen
Loan Vejby

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 8. jul 2009 16:09

Rubin skrev:NL: JEG ER BESTÅET TEORI!!! Jubel og glade dage herhjemme. Èt skridt tættere på kørekortet!! :D
Ihhh hvor dejligt - hjertelig tillykke  :D
Mange hilsner fra Jeanne.

burrus

Indlæg af burrus » 8. jul 2009 21:14

NL: Var til et super hygge polterarben i går for min svigerinde  :D  og så fik jeg min lille dejlige campbells dreng hjem i dag  :D  (der ska nok komme billeder :wink: )
Pia B

Besvar