Bork's A-kuld -Luna + Contador
Re: Bork's A-kuld -Luna + Contador
Hun bliver bare smukkere og smukkere, og mere og mere dejlig 

-
Bork's Amazing Baby
Hende og hendes mor opmuntrede mig da hele mareridtet med Snehvide og ungerne gik galt og Nikoline hjalp til og havde Baby og Luna med.
Jeg er så super lykkelig for at jeg kan give hende et hjem hos mig og en kæmpe bonus er at Snehvide var hendes faster.
Tak Nikoline for at Baby skal have et hjem her hos mig
Hun er bare så fantastisk. Jeg glæder mig til at få hende hjem.

Hende og hendes mor opmuntrede mig da hele mareridtet med Snehvide og ungerne gik galt og Nikoline hjalp til og havde Baby og Luna med.
Jeg er så super lykkelig for at jeg kan give hende et hjem hos mig og en kæmpe bonus er at Snehvide var hendes faster.
Tak Nikoline for at Baby skal have et hjem her hos mig

Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Der mangler en synes godt om knap 

Dejligt du skal ha' den smukke pige hjemmosegaardmortensen89 skrev:Bork's Amazing Baby![]()
Tak Nikoline for at Baby skal have et hjem her hos mig![]()

Fra mig og Zoo
Puha tiden nærmer sig til at Lunsedyret og jeg skal sige farvel til skønneste, skønne Babypigen! Det bliver mere end almindelig svært at sige farvel til den skønne pige! Hun er simpelthen ikke til at stå for med hendes kærlige sind og hendes nysgerrighed, når hun kommer springende hen til lågen når hun hører min stemme. Puha, den pige er godt nok helt igennem fantastisk, og jeg er helt sikker på hun får det fantastisk hos Maria og Lars. Hun er i dag 4 uger og 2 dage og vejer hele 78 gram!
Nå, nok snak. Nu til billeder.

(Det er godt du godt kan lide Luna, Maria, for du får dig en tro kopi!
)

Nå, nok snak. Nu til billeder.

(Det er godt du godt kan lide Luna, Maria, for du får dig en tro kopi!

Åha, jeg forstår godt det bliver mega hårdt at tage afsked Nikoline.. Og jeg er virkelig dybt misundelig på at det ikke er mig Baby skal flytte hjem til, men jeg er også super glad for at hun skal flytte hjem til Maria og Lars, hvor vi jo ved at hun får det super godt og vi alle kan følge hende fremover.
Tillykke med den lille skat Maria og Lars, og al held og lykke med hende på hendes vej frem i livet
Tillykke med den lille skat Maria og Lars, og al held og lykke med hende på hendes vej frem i livet

-
Tusind tusind tak for at Lars og jeg må give hende et hjem Nikoline. Hun er så fantastisk. Jeg forstår godt det er hårdt. Du må besøge hende lige så tit du har lyst
Det er så fedt hun ligner Luna for Luna er så dejlig og Baby er så fantastisk. Jeg er bare helt faldet for hende
Skønne billeder du er virklig god til at tage billeder

Det er så fedt hun ligner Luna for Luna er så dejlig og Baby er så fantastisk. Jeg er bare helt faldet for hende

Skønne billeder du er virklig god til at tage billeder

Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk