Donau's C kuld (Guldhamster) - 4 ugers billeder
-
Re: Donau's C kuld (Guldhamster) - Yoshi & Xena
Sikke smukke navne de alle får 

Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Jeg har taget et par billeder er krøltopperne her til aften, men gider ikke lige til at uploade dem til hjemmesiden for at vise dem her, så I kan se dem på Facebook: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 541&type=3
Det er ikke blevet vildt gode, men håber at kunne låne et bedre kamera så jeg kan få taget enkelt billeder i weekenden
Det er ikke blevet vildt gode, men håber at kunne låne et bedre kamera så jeg kan få taget enkelt billeder i weekenden

Ungerne fik lov til at smage lidt pasta fra aftensmaden, og det var noget de kunne lide!

Hvor er de bare skønne 

-
Hvor er de bare lækre, dejlige små rex bamser.

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
glæder mig til det bliver den 14 september
sitanes opdræt af langhårede guldhamstre.
Ungerne fyldte 3 uger i fredags, men vi har desværre ikke haft mulighed for at tage enkelt billeder før nu. De er bare så lækre og nuttede alle sammen, og de forstår at holde gang i buret.
Vi er stadig usikre omkring det polywhite, så det bliver spændende at se hvad det ender med
Dreng nr. 1 - Donau's Chad
Sort rex polywhite
Reserveret til Louise & Morten / Kold's Hamsteropdræt

Dreng nr. 2 - Donau's Carlo
Chokolade rex
Reserveret til Annette Gregersen / Sitanes

Dreng nr. 3 - Donau's Choko
Chokolade rex
Reserveret til Helle Christiansen

Pige nr. 1 - Donau's Comtessa Cirkeline
Sort rex
Reserveret til Alexander og Maia Johansen

Pige nr. 2 - Donau's Cheyenne
Sort rex polywhite
Reserveret til Michella Kruse / Tusse's Hamtery

Pige nr. 3 - Donau's ?
Sort rex polywhite
Standby

Pige nr. 4 - Donau's Carla
Sort rex polywhite
Reserveret til Maria & Lars / Hamsterhusets Opdræt

Pige nr. 5 - Donau's Caya
Chokolade rex polywhite
Vores beholder

Se flere billeder her: http://donaus.dk/page.php?url=guld-kuld-c-3uger
Vi er stadig usikre omkring det polywhite, så det bliver spændende at se hvad det ender med

Dreng nr. 1 - Donau's Chad
Sort rex polywhite
Reserveret til Louise & Morten / Kold's Hamsteropdræt

Dreng nr. 2 - Donau's Carlo
Chokolade rex
Reserveret til Annette Gregersen / Sitanes

Dreng nr. 3 - Donau's Choko
Chokolade rex
Reserveret til Helle Christiansen

Pige nr. 1 - Donau's Comtessa Cirkeline
Sort rex
Reserveret til Alexander og Maia Johansen

Pige nr. 2 - Donau's Cheyenne
Sort rex polywhite
Reserveret til Michella Kruse / Tusse's Hamtery

Pige nr. 3 - Donau's ?
Sort rex polywhite
Standby

Pige nr. 4 - Donau's Carla
Sort rex polywhite
Reserveret til Maria & Lars / Hamsterhusets Opdræt

Pige nr. 5 - Donau's Caya
Chokolade rex polywhite
Vores beholder

Se flere billeder her: http://donaus.dk/page.php?url=guld-kuld-c-3uger
Re: Donau's C kuld (Guldhamster) - 3 ugers billeder

Der tages forbehold for tyrkfjel og prisændringer i forhold til ovenstående indlæg
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
0.1 Cricetulus Griseus - ♥ Yinfeng aka Tøsebarnet / Tigerdyret ♥ (*25.9.2011 - †21.8.2014)
0.1 Mesocricetus Auratus - ♥ Comtessa Cirkeline aka Lillefix / Turbo Kartoffel ♥ (*2.8.2013 - †21.4.2015)
-
Hvor er de alle lækre
Jeg er især helt vild med Carla
(Og ikke kun fordi jeg skal være det
)

Jeg er især helt vild med Carla

Venlig hilsen Maria
Hamsterhuset.dk
Hamsterhuset.dk
Hej Jonas.
Hvor er de altså bare kære alle sammen - håber I finder gode hjem til dem alle.
Jeg kan ikke undgå at se, at I har lagt strimlet avispapir ned til dem, helt sikkert i den bedste mening. Jeg tror ikke, I har tænkt over, at den slags papir er fyldt med kemikalier fra tryksværte og blegemidler.....jeg tror ikke, det er sundt for hamsterne at få det ind i kindposerne, hvor det bliver halvopløst af deres spyt....det anbefales heller ikke at bruge avispapir til menneskenumser.....hvorfor ikke bare bruge alm. toiletpapir - til begge dele
?
Mvh.
Hvor er de altså bare kære alle sammen - håber I finder gode hjem til dem alle.
Jeg kan ikke undgå at se, at I har lagt strimlet avispapir ned til dem, helt sikkert i den bedste mening. Jeg tror ikke, I har tænkt over, at den slags papir er fyldt med kemikalier fra tryksværte og blegemidler.....jeg tror ikke, det er sundt for hamsterne at få det ind i kindposerne, hvor det bliver halvopløst af deres spyt....det anbefales heller ikke at bruge avispapir til menneskenumser.....hvorfor ikke bare bruge alm. toiletpapir - til begge dele

Mvh.
Hamsteropdræt von Happy - vinterhvide dværghamstere
Hej Linea (formoder jeg?)
Mange tak for komplimenterne - de er bare så søde og i den perfekte alder
Angående avispapieret så skyldes det at det er meget udbredt i tamrotteverdenen, hvor vi har brugt det ved alle vores kuld. Dette har dog været vores første hamster kuld, hvor vi har afprøvet det, men må nok sige at jeg er godt tilfreds i forhold til at bruge toiletpapir, da det giver en meget mere stabil rede. Tryksværten skulle ikke længere indeholde giftige stoffer, og det skulle være helt sikkert at bruge til reden. I modsætning til toiletpapir skal der noget mere til før det klister sig fast til ungerne, men det giver dem alligevel en stabil, blød og varm rede.
Jeg tror ihvertfald at det bliver fast redemateriale herhjemme
Mange tak for komplimenterne - de er bare så søde og i den perfekte alder

Angående avispapieret så skyldes det at det er meget udbredt i tamrotteverdenen, hvor vi har brugt det ved alle vores kuld. Dette har dog været vores første hamster kuld, hvor vi har afprøvet det, men må nok sige at jeg er godt tilfreds i forhold til at bruge toiletpapir, da det giver en meget mere stabil rede. Tryksværten skulle ikke længere indeholde giftige stoffer, og det skulle være helt sikkert at bruge til reden. I modsætning til toiletpapir skal der noget mere til før det klister sig fast til ungerne, men det giver dem alligevel en stabil, blød og varm rede.
Jeg tror ihvertfald at det bliver fast redemateriale herhjemme

Hej Jonas.
Tak for svaret. Så er du bedre informeret end mig. Jeg var sikker på, at det måtte være noget skidt at give dem. Jeg vil tage oplysningerne til mig, til når der forhåbentlig snart kommer gang i nogle kuld her hos os
Vi er ved at opruste!
Vh. Linea (og ja, godt gættet: Freja går noget tidligere i seng end mig!)
Tak for svaret. Så er du bedre informeret end mig. Jeg var sikker på, at det måtte være noget skidt at give dem. Jeg vil tage oplysningerne til mig, til når der forhåbentlig snart kommer gang i nogle kuld her hos os

Vh. Linea (og ja, godt gættet: Freja går noget tidligere i seng end mig!)
Hamsteropdræt von Happy - vinterhvide dværghamstere
Jeg er ihvertfald tryg ved at bruge det, og synes at det fungerer bedre end toiletpapir. Jeg overvejer dog at prøve at blande lidt toiletpapir i det næste gang, for at se hvordan det fungerer